Announcement
Collapse
No announcement yet.
Akvariestugan
Collapse
X
-
Originally posted by Mats Bryzell View Post
Det finns, som sagt, några idéer som snurrar runt i skallen.
Jag är svårt sugen på ett kar med Caridina dennerli och Tylomenia sp. Tanken på ett 540-kar fyllt av dessa är mycket lockande.
Sedan finns det ju en massa ciklider också...
Comment
-
Hmm, återigen är vi inte på samma spår. Men det beror nog mest på min färgblindhet och i övrigt taskiga syn för att se räkor.Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/Maths
Comment
-
Sådärja, idag har jag flyttat LUMAX LED-armaturen ut till 720-baljan. Nu finns ett gott, varmt och mjukt grundljus med fin timer-funktion.
Vad som skall till nu är LED-spotar som skall bli den huvudsakliga belysningen, liknande solstrålar (hoppas jag att kunna få till...).
Jag bytte idag ungefär 25% vatten men man kan se att vattnet är starkt bärnstensfärgat - vilket jag eftersträvar.
Akvariet är fortfarande i en inledande inredningsprocess, mycket återstår att dona med.
Här är några bilder...
Last edited by Mats Bryzell; 2020-11-16, 17:06.
Comment
-
Originally posted by Superpescado View PostJag gillar det organiserade kaoset. Det ser ut som om att man sänkt ner en kamera i Sydamerikajätte fint
Det här karet är inte så omtyckt av de flesta forumdeltagare som tittar in, men jag känner att just dettta är positivt trots allt - vi får ju betrakta så många andra fantastiska kar dagligen här på Zoopet.
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostHärligt att du gillar grejerna.
Det här karet är inte så omtyckt av de flesta forumdeltagare som tittar in, men jag känner att just dettta är positivt trots allt -
Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/Maths
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostHärligt att du gillar grejerna.
Det här karet är inte så omtyckt av de flesta forumdeltagare som tittar in, men jag känner att just dettta är positivt trots allt - vi får ju betrakta så många andra fantastiska kar dagligen här på Zoopet.
Comment
Comment