Ja det tycker jag du gör rätt i! Jag tror du kommer att hitta några fina!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Akvariestugan
Collapse
X
-
Originally posted by Superpescado View PostJa det tycker jag du gör rätt i! Jag tror du kommer att hitta några fina!Originally posted by Nando View PostKul att det snart landar fiskar i din balja Mats!
Helt omöjliga att få vettiga bilder på - de rör sig konstant i karet och käkar vattenloppor - men, jag drar in en bild trots allt.
Comment
-
Originally posted by Superpescado View PostVa häftigt mönstrade dom såg ut! Ja 6 stycken till borde väl få plats kan jag tycka
var dom vf?
Jag tror att dom är odlade, men jag skall fråga imorgon (typ... eller på måndag) när jag köper sex eller tio till. Det var den här färgtypen jag var ute efter, lite nätmönstrade, guld-grönskimrande och med en röd färg vid stjärtfenan.
Det var en väldigt dedikerad och kunnig tjej som jobbade där - vi snackade om olika ciklider, inredning och diverse tillbehör.
Jag blev så uppjazzad av samtalet att jag köpte en ny håv mitt upp i alltihop...
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostDet var en väldigt dedikerad och kunnig tjej som jobbade där - vi snackade om olika ciklider, inredning och diverse tillbehör.
Jag blev så uppjazzad av samtalet att jag köpte en ny håv mitt upp i alltihop...
Hon lyckades
Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/Maths
Comment
-
Originally posted by Superpescado View PostDom var väldigt fina som sagt, så köp flera. Kul med kunnig personal, då vill man alltid handla lite extra.
Comment
-
Originally posted by Nando View PostJättefina platys! De kommer ju att ”go bananas” i karet med allt godis. Platys är som vattenvärldens Labradorer tycker jag
Jag tänkte; nu har ni hamnat rätt... och imorgon blir ni fler.
Comment
-
Den intressanta frågan är dock varför du ska ha en håv. I ett kar fyllt med grenar så lär du inte kunna håva upp någonting...Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/Maths
Comment
Comment