Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Maths, jag vill bara svara på dina inlägg; de teorier du framlägger om bladfiskarna tror jag stämmer fint.
Att skäggtömmen är en "bladstjälk", som jag hintade om, tar jag för mycket troligt - och, visst är den gula färgen ett kamouflage som ett vissnat blad.
Nä, nu får det vara bra med bladfiskar på ett tag - helt andra saker stundar.Kommentar
-
Kommentar
-
Mycket lämpligt att det fans en ny kull när ny kamera skulle testas, men hos dig känns det som att du skulle kunna byta kamera varje vecka och det alltid finns något intressant och nytt att filma. Trots att du inte gör någonting...Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/MathsKommentar
-
Kommentar
-
Sant. Jag gör inte ett dyft, väntar bara på att få släcka detta kar.
Snart börjar inredandet av 720-burken.
Kommentar
-
Kommentar
-
Hahahahaha.....Om jag lyckas ja, vi får väl se.
knepigt för en teknikhatare som jag.... jag tror jag är den ända på jobbet som fortfarande använder papper och penna.... och ändå sitter jag med i digitaliserings gruppen....
min Ivanacara Adoketa hona är kass, något råd?
hon simmar korta stycken lägger sig sedan på botten, två gånger har hon legat på sidan och jag var säker på att hon dött.... sedan simmar hon iväg igen. Het blek och färglös och fransiga fenor.....Kommentar
-
Halloj Thomas!
Men, va' fan... Skall adoketa-honan bli kass nu också?
Jag vet inte vad det kan vara för fel på henne. Jag ser det du beskriver framför mig, men...
Fasen vad trist att höra!Kommentar
-
vill ju ändå ha ett adoketa par har ju beställt köpt ett till par, men meningen var ju inte att detta skulle bli sjukt. SuckKommentar
-
Kommentar
Kommentar