Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Ja, nästan två meter lång.
Kommer troligtvis att placera några rotdelar under denna koloss och tilta upp den något mot bakrutan, men det skeendet beror på hur den jädra stora ihåliga stubben kommer att läggas i det bakre vänsterhörnet.
Tycker fanimej att det här spännande, helt för mig själv här i stugan.
Kommentar
-
Ja, det är ju synd att det inte är fyra kubik den hamnar i, men det ser trots det lovande ut.Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/MathsKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Ja, men... det blir ju så jädra många i karet. Har säkert 15 st. ungdjur nu som lufsar omkring...Kommentar
-
Vilken härlig ormig träbit!
Trä är ett fantastiskt material som är svårt att vara utan i ett akvarium. Det saknas bara i mitt karantänkar. I det har jag nöjt mig med lavasten som följde med vid ngt köp.
Jag hade gärna adopterat några apistogrammaciklidyngel om jag fått ( och bott närmare) .
Spännande att få se fortsättningen!
// AnnickaKommentar
-
Initialt skall 720-burken vara ciklidfri. Detta för att jag vill låta karet "skapa sig självt" utan revirfajter och överlevande ciklidyngel.
Senare blir ciklidvalet naturligt och enkelt.
Kommentar
-
Vilken härlig ormig träbit!
Trä är ett fantastiskt material som är svårt att vara utan i ett akvarium. Det saknas bara i mitt karantänkar. I det har jag nöjt mig med lavasten som följde med vid ngt köp.
Jag hade gärna adopterat några apistogrammaciklidyngel om jag fått ( och bott närmare) .
Spännande att få se fortsättningen!
Jag är dock svag för steninredningar avsedda för Tanganyikaciklider, även om jag för min del titt som tätt blandar in en del trädetaljer även i dessa.
Kommentar
Kommentar