Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Så tycker jag att ett akvarium ska se ut för att fånga mitt intresse!! Jag försöker få till mina akvarier på nåt liknande sätt men det är svårt, kör bara försiktig cirkulation och filtrering med luft men mina pansarmalar och platy städar så frenetiskt så det vill sig inte riktigtViva Leo BuscagliaKommentar
-
Så tycker jag att ett akvarium ska se ut för att fånga mitt intresse!! Jag försöker få till mina akvarier på nåt liknande sätt men det är svårt, kör bara försiktig cirkulation och filtrering med luft men mina pansarmalar och platy städar så frenetiskt så det vill sig inte riktigtKommentar
-
Jo ska bli kul att se om du lyckas integrera dem på ett bra sätt, för det går faktiskt, fast ingen jag sett hittills har lyckats, eller troligen inte försökt. Mina syns inte för dem är täckta med mossa eller nån växt. Skulle jag sätts i en motorpump i mina akvarier så skulle det bli förödelse med riccia utspridd i hela karet och heterophylla som ligger i 45 graders lutning... Jag har alla typer av filter att välja på men det enklaste var bäst för mig
Viva Leo BuscagliaKommentar
-
Jo ska bli kul att se om du lyckas integrera dem på ett bra sätt, för det går faktiskt, fast ingen jag sett hittills har lyckats, eller troligen inte försökt. Mina syns inte för dem är täckta med mossa eller nån växt. Skulle jag sätts i en motorpump i mina akvarier så skulle det bli förödelse med riccia utspridd i hela karet och heterophylla som ligger i 45 graders lutning... Jag har alla typer av filter att välja på men det enklaste var bäst för mig
Jag kör på bara, helt enkelt - så skall det fixa sig!
Kommentar
-
Kommentar
-
Halloj igen, TT!
Jag tänkte bara sätta in en detaljbild från 540-karet. Till vänster i bild, en bit in i karet ser du ett litet "stam"-system bestående av Syrén, som bryter ytan och sträcker sig ända ner i sanden. Det är detta lilla "stam-kluster" jag funderar på att använda på vänstersidan i 720-karet (som vi snackade om innan).
Jag har en känsla av att det kan bli bra.
Ja det blir säkerligen perfekt. Då blir det lite mer tyngd på den sidan med.
Hoppas att flytten mellan karen löper på bra.
Mvh TTKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar