Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
-
Kommentar
-
Fin kombination!
Skall dock kolla hur de Bilbukar jag har i karet nu utvecklar sig. De har väldigt indelade regioner vid vattenytan, och jag tror jag väntar med att fylla på med fler. Men, riktigt snygga Bilbukar på filmen.
Kommentar
-
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Ja, dom ser väldigt fina ut.
Bilbukarna är väldigt intressanta att spana in, vilket man kanske inte tror när man ser filmen.
Jag har nu börjat inreda själva vattenytan vilket medför att ytlevande fisk, som de Bilbukar jag har i karet nu, gärna etablerar små men distinkta revir.
Kommentar
-
Ja, dom ser väldigt fina ut.
Bilbukarna är väldigt intressanta att spana in, vilket man kanske inte tror när man ser filmen.
Jag har nu börjat inreda själva vattenytan vilket medför att ytlevande fisk, som de Bilbukar jag har i karet nu, gärna etablerar små men distinkta revir.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Jag har filmat bukarna, men det blir långa segment. Det tar liksom lite tid att se vad som sker inom gruppen.
Om jag kan redigera några bra avsnitt och få till något som går att titta på så slänger jag upp det vid tillfälle.
Kommentar
-
-
Låter lovande med dina planer som kommer och går. En dröm och plan ger ju en hel del näring även om det inte alltid blir som man tror. Livet kommer väl alltid i först hand. Kul att du verkar trivas med livet i stort Mats. Du verkar så glad i dina inlägg. Som om du verkligen trivs.
Just bilbukar är ju himla kluriga att ta bilder på som ger dom rättvisa. De är ju både vackra och intressanta.
Mina marmorerade prydde verkligen karet och hade de inte haft ovanan att hoppa ur och bli uppätna av mina hundar så hade de fortfarande varit det vackraste i det karet.Senast redigerad av Bluewing; 18 October 2018, 17:43.Kommentar
Kommentar