Originally posted by Inger H
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Akvariestugan
Collapse
X
-
Originally posted by Superpescado View Post
Tänk om du skulle komma hem med 100+ kolglödstetror imorgon! Det skulle vara en bra söndag det!
Jag skulle kunna tänka mig att befria de som går i deras kar men jag vill kolla så att allt står rätt till i min burk först.
Det skall i hundratals Kolglödstetror i 720-baljan vad det lider!
Comment
-
Originally posted by PiaJo View PostIndianplatys är kanonfina! har haft dem flera gånger
Jag kunde inte hålla mig och köpte de som fanns kvar, så nu går det tjugo stycken i baljan.
Jag rensade även deras kar på Kolglödstetror, men det fanns inte så många kvar, endast tjugo stycken... Men det är ju lätt att fylla på.
Comment
-
Originally posted by Superpescado View PostDet låter klokt mats.
vad ska du ha för ljus i karet?
Dessa LED-ramper får bilda någon sorts allmänt grundljus som kan gå några timmar under dagen, men jag skall även labba med LED-spotar för att försöka få till en dunkel och stilla miljö.
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostNu hänger det en kombinerad ramp av MH-lampor och lysrör. Denna skall bort och så skall jag flytta de två LUMAX LED-ramper som i nuläget hänger ovanför 540-burken till 720-karet.
Dessa LED-ramper får bilda någon sorts allmänt grundljus som kan gå några timmar under dagen, men jag skall även labba med LED-spotar för att försöka få till en dunkel och stilla miljö.
Comment
-
Originally posted by Nando View PostDitt kar, och dina fina platys, är en fröjd för ögat!Originally posted by pereli View PostKommer bli riktigt läckert med ett stort stim Kolglödstetror så glider runt grenarna och glimmar
Det blir fler bilder och filmer under tiden karet utvecklas!
Comment
-
Originally posted by Superpescado View PostSer jätte fint ut, bra val av platys. En fin kontrast med det gula mot allt mörkt.
jag kommer inte ihåg men ska du ha några corrys?
Comment
Comment