Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Jag skulle kunna tänka mig att befria de som går i deras kar men jag vill kolla så att allt står rätt till i min burk först.
Det skall i hundratals Kolglödstetror i 720-baljan vad det lider!
Kommentar
-
-
Ja, dom är verkligen fina! Jag har haft denna sort flera gånger tidigare också och alltid tyckt de passar så fint i lite murriga miljöer.
Jag kunde inte hålla mig och köpte de som fanns kvar, så nu går det tjugo stycken i baljan.
Jag rensade även deras kar på Kolglödstetror, men det fanns inte så många kvar, endast tjugo stycken... Men det är ju lätt att fylla på.
Kommentar
-
Nu hänger det en kombinerad ramp av MH-lampor och lysrör. Denna skall bort och så skall jag flytta de två LUMAX LED-ramper som i nuläget hänger ovanför 540-burken till 720-karet.
Dessa LED-ramper får bilda någon sorts allmänt grundljus som kan gå några timmar under dagen, men jag skall även labba med LED-spotar för att försöka få till en dunkel och stilla miljö.
Kommentar
-
Nu hänger det en kombinerad ramp av MH-lampor och lysrör. Denna skall bort och så skall jag flytta de två LUMAX LED-ramper som i nuläget hänger ovanför 540-burken till 720-karet.
Dessa LED-ramper får bilda någon sorts allmänt grundljus som kan gå några timmar under dagen, men jag skall även labba med LED-spotar för att försöka få till en dunkel och stilla miljö.
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommer bli riktigt läckert med ett stort stim Kolglödstetror så glider runt grenarna och glimmarKommentar
-
Det blir fler bilder och filmer under tiden karet utvecklas!
Kommentar
-
Ser jätte fint ut, bra val av platys. En fin kontrast med det gula mot allt mörkt.
jag kommer inte ihåg men ska du ha några corrys?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar