Ursprungligen postat av Inger H
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Akvariestugan
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av Superpescado Visa inlägg
Tänk om du skulle komma hem med 100+ kolglödstetror imorgon! Det skulle vara en bra söndag det!
Jag skulle kunna tänka mig att befria de som går i deras kar men jag vill kolla så att allt står rätt till i min burk först.
Det skall i hundratals Kolglödstetror i 720-baljan vad det lider!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av PiaJo Visa inläggIndianplatys är kanonfina! har haft dem flera gånger
Jag kunde inte hålla mig och köpte de som fanns kvar, så nu går det tjugo stycken i baljan.
Jag rensade även deras kar på Kolglödstetror, men det fanns inte så många kvar, endast tjugo stycken... Men det är ju lätt att fylla på.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Superpescado Visa inläggDet låter klokt mats.
vad ska du ha för ljus i karet?
Dessa LED-ramper får bilda någon sorts allmänt grundljus som kan gå några timmar under dagen, men jag skall även labba med LED-spotar för att försöka få till en dunkel och stilla miljö.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inläggNu hänger det en kombinerad ramp av MH-lampor och lysrör. Denna skall bort och så skall jag flytta de två LUMAX LED-ramper som i nuläget hänger ovanför 540-burken till 720-karet.
Dessa LED-ramper får bilda någon sorts allmänt grundljus som kan gå några timmar under dagen, men jag skall även labba med LED-spotar för att försöka få till en dunkel och stilla miljö.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Superpescado Visa inläggSer framför mig att det kommer att bli riktigt bra. Led-spotens kommer säkert bidra med massa snygga skuggspel
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Nando Visa inläggDitt kar, och dina fina platys, är en fröjd för ögat!Ursprungligen postat av pereli Visa inläggKommer bli riktigt läckert med ett stort stim Kolglödstetror så glider runt grenarna och glimmar
Det blir fler bilder och filmer under tiden karet utvecklas!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Superpescado Visa inläggSer jätte fint ut, bra val av platys. En fin kontrast med det gula mot allt mörkt.
jag kommer inte ihåg men ska du ha några corrys?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inläggOh, ja! Det finns massor av pandor i 540-burken som kommer att flyttas över - sedan skall det adderas många fler!
Kommentera
Kommentera