Meddelande
Kollaps
Inget tillkännagivande ännu.
Akvariestugan
Kollaps
X
-
Hur som haver ett mkt intressant beteende, de är ju duktiga. Sedan faktumet att både Discus och scalare har matslemmet på sig är ju praktisktKommentar
-
Kommentar
-
Tack
Allt bra i dina kar?Kommentar
-
Ja, du har nog ett flertal poänger i detta: Jag vill bara göra klart att honan är lika noga med ynglen och vårdar dom ömt, men bara fram tills hon lägger en ny kaka - och det är den triggen jag skulle vilja kolla om hon kanske låter bli om konen, i första läget, tas bort.You cant see the future if you don't know the history.
"Bättre lite skit i hörnen än ett rent helve"
Riktigt namn: Bo Torgny Persson. Kallas även BosseKommentar
-
Ja du har rätt i det och jag skrev något liknande innan jag läst din post. Men det där med lite vila mellan kullarna är normalt inte fel.You cant see the future if you don't know the history.
"Bättre lite skit i hörnen än ett rent helve"
Riktigt namn: Bo Torgny Persson. Kallas även BosseKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Trodde att Nicke skulle komma in och kolla - nu när det var filmer på grejer han inte sett förut! Men, det finns andra trådar och tur är väl det!Kommentar
-
Har ju omedelbar notifikation via e-post när någon svarar i en tråd jag har läst, automatisk prenumeration på alla trådar jag skriver i också.
Får mail som är kopplad till min iPhone och datorn så jag missar inget! Hehe nu ska jag njuta och läsa ikapp liteKommentar
-
Alltså, vill ha!!!!!! Ett av de absolut vackraste sclarepar jag har beskådaat, vilken täckning vilka former vilken lyster
NickeKommentar
-
Japp Nicke, det var ett stöddigt par! De hamnade i detta karet till slut;
Och historien om Scalarerna har du här;
Jag vet ju att du gillar att läsa gamla trådar!Kommentar
-
Japp Nicke, det var ett stöddigt par! De hamnade i detta karet till slut;
Och historien om Scalarerna har du här;
Jag vet ju att du gillar att läsa gamla trådar!
Jag älskar att lusläsa sådana spännande trådar, det enda som är en nackdel är att man inte kan flika in kommentarer tips etc. i efterhand men det är så kul att ha så mkt o läsa om
Såg du att jag iaf fått upp 3 st. palettsnuttar?
NickeKommentar
-
Kommentar
Kommentar