Här är lite Discus-grejsimojs!
Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Jo, discusarna verkar tycka att det är gôtt i baljan - men jädrar vad de måttar mot varandra, ilskna pojkar och töser det där!Kommentar
-
Du vet inte hur rätt du har! Jag har varit inne på just dom funderingarna. Jag satt ochh tittade på dom igårkväll (och skulle gärna filmat lite och lägga upp men ett visst YT hade liksom dödat feelingen en aning...) och tänkte; om dom skall hålla på så här alla sex så blir det nog svårt att ha dom i 70-kuben, och då kom tanken på att låta det feta paret vara i den istället och göra 540-baljan till sockergrisarnas kar... det får nog bli så!Kommentar
-
Lite det jag har hintat om i inläggen om att man skulle haft ett 540, men det klickade nog inte ordentligt innan nu. Tömma ur 70-kuben på övrig fisk och flytta över dessa till 540 som får gå med de nya plattisarna och ett gäng corysar, det vore mumma det! Sedan stoppar det inte rikigt med 6 diskusar i ett 540 heller om tillfälle kommer upp.../Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Lite det jag har hintat om i inläggen om att man skulle haft ett 540, men det klickade nog inte ordentligt innan nu. Tömma ur 70-kuben på övrig fisk och flytta över dessa till 540 som får gå med de nya plattisarna och ett gäng corysar, det vore mumma det! Sedan stoppar det inte rikigt med 6 diskusar i ett 540 heller om tillfälle kommer upp...
Faktum är att den där hinten för några inlägg sedan tog skruv - men jag var tvungen att liksom se sockergrisarna i 70-kuben först, för att bestämma mig!
Jahapp - då är det bara att sätta igång då...Kommentar
-
MaxB Super fint du har inrett karet Kanonsnygg filmat.
De verkar trivas bra, men å andra sidan vilken fisk skulle inte det i ditt kar
Tummen upp!Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
FiskbloggenKommentar
-
Jaaa... och nu skall hela rasket rivas - det blir flytt av killarna i 70-kuben till det nya 540-karet - så får det feta paret flytta till 70-kuben istället... som om man inte hade att göra ändå? Men det blir nog snyggt med sockergrisarna i 540-baljan också.Kommentar
-
Och allt detta hinner du med under helgen Inte sant...bara att ge Ansjo lite whisky och ecstasy för nacken så är han fit to goLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
FiskbloggenKommentar
-
Kommentar
Kommentar