Originally posted by Narien
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Akvariestugan
Collapse
X
-
Originally posted by ansjo View PostGott att det gick vägen, trots lite stressigt besök idag. Fördelen var att jag slapp IKEA, de var på väg mot kassorna när jag kom dit så det var bara att trycka i sig ett par korvar och åka hem...
Då skall vi se om det amerikanska jubelidiotföretaget youtube kan ladda upp igen då... Dom kan absolut ingenting därborta - vilka idioter!
Comment
-
Originally posted by roosterboy View Postvansinnigt dyr öl. Delikat, men dyr.
runt 450kr flaskan...
Ja, du hajar vad slut dom är där borta!Last edited by Mats Bryzell; 2010-11-11, 23:21.
Comment
-
jotack, det mest fantastiska öl jag någonsin druckit. En hägring som endast den rike kan dricka...
Haha jo, menar du busken eller åbammaaah? miffon båda 2.
Jo... koffeinfritt kaffe är ett hån, som borde förbjudas.
MEN do mhar fantastiska tvserier ^^ därför kan jag inte hata hela usaAll we are, we are.
Comment
-
Originally posted by roosterboy View Postjotack, det mest fantastiska öl jag någonsin druckit. En hägring som endast den rike kan dricka...
Haha jo, menar du busken eller åbammaaah? miffon båda 2.
Jo... koffeinfritt kaffe är ett hån, som borde förbjudas.
MEN do mhar fantastiska tvserier ^^ därför kan jag inte hata hela usa
Nja... jag har tagit ställning - blir svårt att gilla tv-serierna då... kollar på en del med halva, ena ögat, men håller med dig - det finns en promille av skiten som får passera...!
Comment
-
Originally posted by roosterboy View Posthaha ^^ jag stöttar dig i kampen! ;P
Men, om vi har tur så har neanderthalarna snart laddat upp en film - om nån timme eller två - så får vi la återgå till fisk-grejsimojset!
Comment
Comment