Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Aha - men då var det nog ändå kvalitet i flaskan, eller hur? I landet där dom faktiskt valde en chimpans till president (George W.) finns ju ingen kvalitet alls - hur gärna dom än vill! Dom har nåt som heter decaf också - smaka på den grejen... kaffe utan kaffe - är som grädde utan grädde...
Ja, du hajar vad slut dom är där borta!
kaffe utan kaffe - är som grädde utan grädde...
Jag kanske är lättroad men den kommentaren och youtube fiaskot var ju för jävla roligt att läsa. Du kan visst bli lite arg trots allt då Mats?
Vilken fin kollektion du har av discusar, dina underbara blå, och de vita från Anders, nästa discus stopp blir ju just hos Anders skoj detta.
NickeKommentar
-
Kommentar
-
Ja, Nicke - jag blev nog lite väl arg på... Jänkarna där, för en massa inlägg sedan... Men, så är det ibland - jag är inte långsint iallafall, utan blir go' och snäll nästan genast. Man får se det med humor!Kommentar
-
BTW, jag fick en lysande idé, en kompis till mig som bara blir mer och mer intresserad av akvaristik köpte bil igår, så jag tänkte be honom att göra en akvarierelaterad utflykt till gbg, och kanske hem till dig o ev. Anders om det kan passa, då i december eller slutet av november?
NickeKommentar
-
Weeii Mats! Det ser riktigt sweet ut!
psst, tycker du inte att bilden (din avatarbild) liknar Jason Newstett (ex metallica bassist) liiiiite....liiite MKT!Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
FiskbloggenKommentar
-
Kommentar
-
Ja, ni är välkomna hit också - bara jag är hemma så!
Det verkar inte riktigt som att adoketornas lek blev lyckad denna gången heller - jag kan inte se rommen idag... ja, det får bli en annan gång.
Nu har jag börjat dona med 540-burken - en bakgrund kom upp idag och sanden gick i - och sedan bara la jag i ett par rötter som kan få vara med sedan. All inredning i 70-kuben skall också i 540-baljan - men, nu har man börjat iallafall! Inget vatten än så länge.Kommentar
-
Då ska du se att vi tar en sväng mot dig också om ni är lediga samma dag etc.
Ja, håller med Anders. Ska nog själv fixa typ solfilm sedan fult med den planschen som sitter nu usch.
NickeSenast redigerad av ApeviaX; 13 November 2010, 15:19.Kommentar
-
NickeKommentar
-
Ja, det är nog en bra idé! Jag tänkte ha det här karet ganska öppet och försöka få till grenar som enbart hänger uppifrån och ner - så det finns risk att inga av de rötter som ligger i karet nu kommer med. 50-talet corys måste det nog bli - och några låga rotsystem för bågfenorna.Kommentar
Kommentar