Mållös..... hur fint som helst...... gråtfärdig och såååå avundsjuk.
Akvariestugan
Kollaps
X
-
Du är kriminell max!!!Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Hårt arbete och mycket stålar ger resultat!
Vore ju tråkigt om det inte gjorde detMed goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/MathsKommentar
-
Riktigt riktigt snyggt...Lätt den snyggaste kuben jag sett på bra länge....Spännande och se vad du hittar för kul i Tyskland.Kommentar
-
Men, alla kan göra likadant - det är inte så svårt! Tänk på när man binder kransar (jag jobbade som ung sketonge en sommar med att binda begravningskransar), plantan man binder "senast" eller sist måste täcka den/de som sitter på roten redan innan - det är ett jädrans pill, men det går!
Edit; nu hade det visst kommit några nya kommentarer - kul som fasen att ni gillar stuffet!Kommentar
-
Du får binda en krans till min begravning.. för ditt kar är så snyggt att man dörVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Efter att ha gjort om mitt 105 L idag så måste jag köpa mer växter omgående att binda fast på rötterna, tänkte vänta lite men det går inte, det ser för tomt ut.
Jag får tänka begravningskransar när jag binder fast dem..../PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Du tänker kanske på den rotbiten som ligger längst fram i högerkant? Där knöt jag ett nylonsnöre på längden runt roten, ganska hårt - och petade bara ner plantorna under linan, på rad - sedan lutade jag hela pjäsen en aning bakåt så att man inte ser snöret.Kommentar
-
Först placerar jag rötterna där jag tycker att de kan stå - och se bra ut. Jag noterar och skissar upp på papper vilka grenar som skall kläs in, sedan är det ett jädra joxande med att riva ur allt, binda rot för rot och sedan placera tillbaka hela skiten.Kommentar
-
Nylonsnöre... fiskelina? tycker att det är så svårt att få till det med fiskelina den är så "stel" och svår att knyta./PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
-
Kommentar