Akvariestugan

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    Ursprungligen postat av Narien
    Gillar den blåa till vänster på första bilden. Och sen... dina diskusar sprutar ju ur sig ägg, ångrar lite att jag valde kakaduor i mitt kar, skulle valt typ fjärilar eller nåt så man såg om de lekt eller inte, får upp förhoppningarna varje gång en hona vaktar sin kokosnöt, men inget händer

    Aja, hoppas du får fram lite yngel denna gången
    Ja, den ser lite blå ut på bilden - men det är samma färg på dom alla sex, de är heltäckande vit-blå.

    Kommentar

    • Mats Bryzell

      • February 2007
      • 18956

      Ursprungligen postat av Nubi
      Snyggt Mats!
      och kanonsnygga färger (de blåa) på plattfiskarna *tummen upp*
      Ah, du menar det feta paret med rommen?, ja de är döfina!

      Kommentar

      • ansjo
        • November 2005
        • 29967

        Gott att det gick vägen, trots lite stressigt besök idag. Fördelen var att jag slapp IKEA, de var på väg mot kassorna när jag kom dit så det var bara att trycka i sig ett par korvar och åka hem...
        /Anders

        Medlem i NCS - givetvis!

        Kommentar

        • Mats Bryzell

          • February 2007
          • 18956

          Ursprungligen postat av ansjo
          Gott att det gick vägen, trots lite stressigt besök idag. Fördelen var att jag slapp IKEA, de var på väg mot kassorna när jag kom dit så det var bara att trycka i sig ett par korvar och åka hem...
          Ja, nu tycks det förbannadehelvetesjävlasatans youtube inte vilja lägga upp filmen.. för vilken gång i ordningen grejar amerikansk u-landsteknologi detta? - måste ju vara världens sämsta land någonsin... ja... land - världsdel av idioter... Nåja - det är bara att bita i det amerikanska fittgräset och ladda upp igen... Jänkare - what fuckers! Vad sa du nu Anders...? Jo, det gick jättebra - nu är dom framme allihop och gnabbas rejält.
          Då skall vi se om det amerikanska jubelidiotföretaget youtube kan ladda upp igen då... Dom kan absolut ingenting därborta - vilka idioter!

          Kommentar

          • roosterboy
            • September 2010
            • 1094

            ladda upp den igen, hade samma problem under gårdagen, var hela tiden tvungen att dubbel-ladda. den senare filmen laddas upp på nolltid.
            All we are, we are.

            Kommentar

            • Mats Bryzell

              • February 2007
              • 18956

              Jodå, jag håller på - det är bara det att jag har en liten V - som i vendetta med USA, youtube och kontinenten av idioter därborta - så det tar lite tid...

              Kommentar

              • roosterboy
                • September 2010
                • 1094

                i hear that amigo. Har samma problem med belgare. Förbannade belgare.
                All we are, we are.

                Kommentar

                • Mats Bryzell

                  • February 2007
                  • 18956

                  Ursprungligen postat av roosterboy
                  i hear that amigo. Har samma problem med belgare. Förbannade belgare.
                  Okydoky, men Belgare är ju inte dumma i huvudet - vad har du haft för problem med belgare, som möjligtvis kan liknas vid autonomernas parad där borta vid världs ände?

                  Kommentar

                  • roosterboy
                    • September 2010
                    • 1094

                    vansinnigt dyr öl. Delikat, men dyr.
                    runt 450kr flaskan...
                    All we are, we are.

                    Kommentar

                    • Mats Bryzell

                      • February 2007
                      • 18956

                      Ursprungligen postat av roosterboy
                      vansinnigt dyr öl. Delikat, men dyr.
                      runt 450kr flaskan...
                      Aha - men då var det nog ändå kvalitet i flaskan, eller hur? I landet där dom faktiskt valde en chimpans till president (George W.) finns ju ingen kvalitet alls - hur gärna dom än vill! Dom har nåt som heter decaf också - smaka på den grejen... kaffe utan kaffe - är som grädde utan grädde...
                      Ja, du hajar vad slut dom är där borta!
                      Senast redigerad av Mats Bryzell; 12 November 2010, 00:21.

                      Kommentar

                      • roosterboy
                        • September 2010
                        • 1094

                        jotack, det mest fantastiska öl jag någonsin druckit. En hägring som endast den rike kan dricka...

                        Haha jo, menar du busken eller åbammaaah? miffon båda 2.
                        Jo... koffeinfritt kaffe är ett hån, som borde förbjudas.
                        MEN do mhar fantastiska tvserier ^^ därför kan jag inte hata hela usa
                        All we are, we are.

                        Kommentar

                        • Mats Bryzell

                          • February 2007
                          • 18956

                          Ursprungligen postat av roosterboy
                          jotack, det mest fantastiska öl jag någonsin druckit. En hägring som endast den rike kan dricka...

                          Haha jo, menar du busken eller åbammaaah? miffon båda 2.
                          Jo... koffeinfritt kaffe är ett hån, som borde förbjudas.
                          MEN do mhar fantastiska tvserier ^^ därför kan jag inte hata hela usa
                          Haha - jag gick in och gjorde en edit - jag menade dubya - sicken jävla fuckwit! Jodå, dom är helt väck båda!
                          Nja... jag har tagit ställning - blir svårt att gilla tv-serierna då... kollar på en del med halva, ena ögat, men håller med dig - det finns en promille av skiten som får passera...!

                          Kommentar

                          • roosterboy
                            • September 2010
                            • 1094

                            haha ^^ jag stöttar dig i kampen! ;P
                            All we are, we are.

                            Kommentar

                            • Mats Bryzell

                              • February 2007
                              • 18956

                              Ursprungligen postat av roosterboy
                              haha ^^ jag stöttar dig i kampen! ;P
                              Tja, det är egentligen ingen kamp, men jag förstår vad du menar, de idioterna förgör sig själva, för egen maskin!
                              Men, om vi har tur så har neanderthalarna snart laddat upp en film - om nån timme eller två - så får vi la återgå till fisk-grejsimojset!

                              Kommentar

                              • roosterboy
                                • September 2010
                                • 1094

                                haha, fiskgrejsimojset är aldrig fel speciellt inte denna tråd. denna väcker habegär på abnormalt hög nivå!
                                All we are, we are.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...