Fantastiskt bra foto som vanligt av Pia. Jag som "vet" hur N. gracilis ser ut fick nu äntligen visa hustrun de vackra färger och subtila detaljer som utmärker dessa fiskar. Jag inbillar mig inte att jag har ett uns av de kunskaper Mats har och vågar mig knappast på att skaffa ett liknande akvarium, men mina aktier har stärkts här hemma, när det gäller att få möjligheten. Framför allt har Pia fångat vad jag tycker är några av fiskvärldens vackraste yngel, med en så snygg blå "gloria" att jag nästan inte tror mina ögon. Detaljrikt!
Dina bilder är bra, Mats. Mycket bra, till och med. Jag försitter aldrig chansen att sjunka ner framför filmerna och bilderna i den här tråden, ackompanjerade av dina insiktsfulla beskrivningar av vad det är man ser. Det är ofta hit jag vänder mig när jag känner mig sugen på att bara kasta ut alla akvarier och börja med frimärken istället. Här finns det verklig inspiration.
Men de här bilderna är superba. Verkligen. Tack, Pia!
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Dina bilder är bra, Mats. Mycket bra, till och med. Jag försitter aldrig chansen att sjunka ner framför filmerna och bilderna i den här tråden, ackompanjerade av dina insiktsfulla beskrivningar av vad det är man ser. Det är ofta hit jag vänder mig när jag känner mig sugen på att bara kasta ut alla akvarier och börja med frimärken istället. Här finns det verklig inspiration.
Men de här bilderna är superba. Verkligen. Tack, Pia!
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Kommentar