Jojo, nu skall ni bara hit också! How'bout grillad struts, och kanske MaxB:s grillade Vildsvin - och med din frugas "specialrätter" på toppen, va?
Det låter väl som en riktigt lång kväll, så säg?
Jag längtar!
Oh, yo bet yo sweet ass! Skall vi låta Kung Bore göra "his thaaang" denna (eller nästa års...) vinter - alltså J, F, M och April - så sätter vi ett datum pronto, My Man! Som sagt, jag längtar redan!
Ja, april blir annars svårt om vi inte ska ta det på lite varmare breddgrader!
Aha! Thai-man-islands..? Det är också en grej vi måste snacka om! Jag vill nämligen härifrån (sverige) på en längre semester - och skulle kunna tänka mig (oss) att teama upp en längre tid i värme, lycka, välgång och glass! Men, låt oss snacka om detta mer ingående vid nästa session!
Bra det - han får köra denna gången. Sedan kan det liggas över i Stugan, så grillar vi (med Ansjo och P.) och ni alla får sitta stock framför baljorna en god stund innan vi äter och... tar ett glas!
Längtar redan!
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
jag har har ju rivit ut mitt 100 liters i jakt på enigmahonan när hon skulle medicineras och jag slängde bara i allt igen så det sker inget vidare ut där och detta gav inspiration att fixa iordning det igen
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar