Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Akvariestugan

Kollapsa
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Nu börjar det låta riktigt nice i tråden !
    /Anders

Medlem i NCS - givetvis!

Kommentera

Ursprungligen postat av ansjo Visa inlägg
      Nu börjar det låta riktigt nice i tråden !
      Jojo, nu skall ni bara hit också! How'bout grillad struts, och kanske MaxB:s grillade Vildsvin - och med din frugas "specialrätter" på toppen, va?
      Det låter väl som en riktigt lång kväll, så säg?
      Jag längtar!

Kommentera

bara bestämma en datum
        /Anders

Medlem i NCS - givetvis!

Kommentera

bara bestämma en datum
          Oh, yo bet yo sweet ass! Skall vi låta Kung Bore göra "his thaaang" denna (eller nästa års...) vinter - alltså J, F, M och April - så sätter vi ett datum pronto, My Man! Som sagt, jag längtar redan!

Kommentera

Ja, april blir annars svårt om vi inte ska ta det på lite varmare breddgrader!
            /Anders

Medlem i NCS - givetvis!

Kommentera

Ja, april blir annars svårt om vi inte ska ta det på lite varmare breddgrader!
              Aha! Thai-man-islands..? Det är också en grej vi måste snacka om! Jag vill nämligen härifrån (sverige) på en längre semester - och skulle kunna tänka mig (oss) att teama upp en längre tid i värme, lycka, välgång och glass! Men, låt oss snacka om detta mer ingående vid nästa session!

Kommentera

Jepp, det låter som en bra plan !
                /Anders

Medlem i NCS - givetvis!

Kommentera

Jepp, det låter som en bra plan !
                  Japp!

Kommentera

Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inlägg
                    Bra det - han får köra denna gången. Sedan kan det liggas över i Stugan, så grillar vi (med Ansjo och P.) och ni alla får sitta stock framför baljorna en god stund innan vi äter och... tar ett glas!
                    Längtar redan!
                    /PIA

Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

Kommentera

Nu när ändå din tråd är vid liv så att säga, får vi se nåt av ditt Dorsigera-kar med
                      /PIA

Kommentera

Ursprungligen postat av PiaJo Visa inlägg
                        Nu när ändå din tråd är vid liv så att säga, får vi se nåt av ditt Dorsigera-kar med
                        Javisst, jag skall ta en snutt! Där händer faktiskt ingenting, och karet ser i stort sett likadant ut nu som på denna bild för ett tag sedan.
                        Bifogade filer

Kommentera

Mmm, det mycket fint kar

jag har har ju rivit ut mitt 100 liters i jakt på enigmahonan när hon skulle medicineras och jag slängde bara i allt igen så det sker inget vidare ut där och detta gav inspiration att fixa iordning det igen
                          /PIA

Kommentera

Kommentera

Vilken njutbar harmoni

//Inger
                              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

Kommentera

Ursprungligen postat av Inger H Visa inlägg
                                Vilken njutbar harmoni

//Inger
                                Ja, det är verkligen lugna puckar. Nu håller jag på att byta lite vatten i burken, men de är lika coola ändå - kanske slänger upp en film till senare!

Kommentera

Sparar...
                                X