Akvariestugan
Kollaps
X
-
Intressant är att hon, hela tiden medan vi åkte buss mellan olika gig, hade ett skissblock med sig - och i detta skissblock ritade hon olika designförslag på ringar, halsband, armband och andra saker hon ville göra i silver. Idén till hennes ofantligt framgångsrika företag fanns alltså redan vid denna tid... och vi vet ju hur det gick...
Senast redigerad av Mats Bryzell; 14 September 2013, 09:22.Kommentar
-
Det är taget, vintern 1985-1986, under en soundcheck på en turné jag gjorde med den dåvarande modellen och sångerskan Efva Attling. Hon hade en liten musikkarriär i efterdyningarna av hiten "det finns bara en av oss" som hon hade med bandet X-Models - och jag var med på två turnésvängar.
Intressant är att hon, hela tiden medan vi åkte buss mellan olika gig, hade ett skissblock med sig - och i detta skissblock ritade hon olika designförslag på ringar, halsband, armband och andra saker hon ville göra i silver. Idén till hennes ofantligt framgångsrika företag fanns alltså redan vid denna tid... och vi vet ju hur det gick...
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Finns hur många storys som helst! Får väl pytsa ut dom pö om pö.
Btw, kan jag berätta att det är staus quo i T-karet, med den lilla skillnaden (från innan) att det är lite mer revirstrider mellan de olika falangerna. "Strövaren" tycks ha valt en partner som den uppehåller sig mest hos...
Kommentar
-
Kommentar
-
jag minns en speciellt som du skrev så djup och ingående om här i forumet för några år sen om turnébuss och rakade ögonbryn, jag skrattade så jag inte fick luft och kramp i magen av allt skratt/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Njaaee... Inget särskilt så sett, änna - tänkte bara uppdatera lite.
Nu har de kört skiten ur en av de minst dominanta, som jag tror, hanarna. Nu är de alltså bara sex kvar.
Spännande detta... tycker ju jag då...
Kommentar
-
Kommentar
-
Action, ja det vete tusan om jag håller med om....ungefär lika mycket som att se gräsmattan växa.
Tyskland ja, den affären jag tror mest på är Aqua-haus i Dülmen. Där kommer vi troligen att hitta en hel del godbitar! Bara 1,5 vecka kvar, och jag hör nästan schnitzlarna ropa på oss!/Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Action, ja det vete tusan om jag håller med om....ungefär lika mycket som att se gräsmattan växa.
Tyskland ja, den affären jag tror mest på är Aqua-haus i Dülmen. Där kommer vi troligen att hitta en hel del godbitar! Bara 1,5 vecka kvar, och jag hör nästan schnitzlarna ropa på oss!
Vi såg ju ett par förjävvlans granna dorsigeror i den där shopen där de bjöd på fikasmörgåsbord - är det den affären du menar?
Kommentar
-
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
Kommentar