God kväll
Jag tycker inte du skall vara kortfattad utan tar med glädje emot en djuplodande, uttömmande och knivskarp analys.
Roligt med dina yngel.
mvh Johan
Härligt Johan!
Ja, jag sitter här med datorn och karet helt nära, och gluttar lite på båda. Jag förväntar mig inte något större intresse för detta - men det är för jädra fint att kolla på hur de vaktar ynglen. De är lite reserverade för mig, och vill gärna valla in ynglen i stenskrevorna, men nu är det deras första stund i frisimmande stadie så de lägger sig inte still några längre stunder.
Det som dock är mer intressant är det som utspelar sig på karets högra sida, där (som jag förmodar) en hane gräver under en av de stora flata stenarna något kopiöst just nu - två mindre honor (?) håller sig tätt intill och korvar sig och håller på. Han har inte riktigt accepterat dom här två ännu men verkar vara något mer vänligt inställd till en av dom, som dessutom titt som tätt kilar in där han gräver. Jag sitter faktiskt och kollar mer på detta skådespel, än på ynglen...
Ja, för min det blir det inte så mycket balj-mys eller att balja vin utan det blir en tidig kväll att hoppa i baljan istället får ju jobba lite imorgon om jag skall kunna åka på resa nästa vecka
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Ja, för min det blir det inte så mycket balj-mys eller att balja vin utan det blir en tidig kväll att hoppa i baljan istället får ju jobba lite imorgon om jag skall kunna åka på resa nästa vecka
Det går fler balj-tåg, Pia! Jag har riggat kameran, så det kan nog bli ett par snuttar som du kan kika på vid tillfälle!
Det vill vi med, så ge mig lite morgon-tv märkt jag sitter på jobbet imorgon. Please
Aha... Du har YT-konto, va? I så fall kan du prenumerera på filmerna, så kan du titta hur mycket du vill på dom du gillar - här i tråden händer ju inte så mycket.
Men, skit samma - jag drar in en snutt här om en liten stund.
Aha... Du har YT-konto, va? I så fall kan du prenumerera på filmerna, så kan du titta hur mycket du vill på dom du gillar - här i tråden händer ju inte så mycket.
Men, skit samma - jag drar in en snutt här om en liten stund.
Joo, det har jag men hur man gör när man prenumererar på filmer för det har jag inte en aning om, sonen vet nog... Kollar med honom
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar