(bara som en liten reminder; på förra sidan visar jag "nya" stocken - nu med lite borthackat, murket material... Inger var på och kollade, men inläggen hamnade i slutet av sidan, som vanligt... och det kanske inte är så kul att kolla på i vilket fall..?)
Uppenbarligen var det väntan värd! Även om 540 l är stort så ser det ut som ett enormt kar som platsar på universeum! Blir det fruktansvärt dyrt att bygga upp, eller är det mycket egna lösningar och hemmabygge? Lyckat iallafall!
Juwel trigon 190 liter, nystartat. Här bor Venestus, Lombardoi, Socolofi och min mal Malte som är en Ancistrus.
Uppenbarligen var det väntan värd! Även om 540 l är stort så ser det ut som ett enormt kar som platsar på universeum! Blir det fruktansvärt dyrt att bygga upp, eller är det mycket egna lösningar och hemmabygge? Lyckat iallafall!
Det här 540-karet med Tanganyikaciklider var helt och hållet ett hemmabygge (inte karet som sådant givetvis), inredningsmässigt, så det kostade gratis. Hämtade all sten utomhus och rötterna hade jag innan!
Kommentar