Akvariestugan
Kollaps
X
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt. -
Jojo, det blir både ROT- och RUT-avdrag... A-K är ju en rätt spunky 54-åring, som jag tror får slinka ner i karet titt som tätt och dona med lite inredning, medan jag står utanför och pekar med hela handen på Amano-vis!
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Va!!?? Ingen fritzling? Helt plötsligt var inte mitt intresse i den här tråden lika stort..
Kommer bli en mäktig burk iaf.. Man vet att det är bra när det kommer upp bilder på folk som vandrar runt i akvariet..Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
Normaliseringsprocessen..
(Kommunicerar enbart i tankevurpor)Kommentar
-
Sorry att din A-K kom först .
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Hur man än tittar på bilderna, eller tar dom, går det inte att göra själva storlekskänslan på karet rättvisa... Du/ni får komma och kolla burken vid tillfälle!
Kommentar
-
Jag vill också se, bygg färdigt nu! Jag måste komma på någon Zoopet-träff framöver så att jag får se herr Fohrmans nano också. Noterar att de/dem har utvecklats, handlar det om språklig anpassning i detta mörka universum där folk inte vet vad som är fram, bak, under eller över?Kommentar
-
Jag vill också se, bygg färdigt nu! Jag måste komma på någon Zoopet-träff framöver så att jag får se herr Fohrmans nano också. Noterar att de/dem har utvecklats, handlar det om språklig anpassning i detta mörka universum där folk inte vet vad som är fram, bak, under eller över?
Är inte säker på om du syftar på ordvalet/valen mellan "de" och "dem" (och om detta skulle vara en språklig anpassing... till vad kan man ju undra...?), eller något annat, men jag kan säga att dessa ord är felaktigt använda i stor utsträckning. Är man osäker kan man, enligt SAO skriva; dom... helt enkelt! Så, om det är som jag misstänker, håller jag med dig!
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Vårsolen är här igen, utemöbler inköpta igår altanen mer eller mindre städad och jag är snart tillbaka för att sträckläsa ikapp denna och andra underbara trådar.
Föll bort från Zoopet lite sådär semiautomatiskt så nytt jobb, flytt etc. tog tid och energi.
Men tvivla icke jag är på G igen, lite whisky, någon cigarr eller en öl i solen, iPaden laddad och ögonen redo att njtua av allt godis här.
Glad Påsk på er allaKommentar
Kommentar