Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
25 000 Kardinaltetror, då snackar vi!Kommentar
-
Där hade ju till och med jag tyckt att det hade varit roligt med en spackelspade i handen. Det är ju annars ett riktigt skitgöraKommentar
-
Nu väntar trekantslister i alla 90-gradersvinklar, inne i karet. Det blir bättre anliggningsytor för duken, som får mer fästyta i skarvar och hörn. Sedan drar vi igång själva duk/epoxy-läggningen. Efter detta skall ramen och rutan byggas och monteras. Sedan börjar det närma sig slutskede och en provfyllning av vatten.Kommentar
-
Jädrar vad kul att ni kommenterar och gaggar om karet här i tråden!
Det kommer att bli svårt att fotografera detta kar senare... Jag gick en liten runda med kameran, bara för att testa lite vinklar, och fick den här bilden där 540-karet kom med. Där kan man ana storleken lite.
Kommentar
-
Jädrar vad kul att ni kommenterar och gaggar om karet här i tråden!
Det kommer att bli svårt att fotografera detta kar senare... Jag gick en liten runda med kameran, bara för att testa lite vinklar, och fick den här bilden där 540-karet kom med. Där kan man ana storleken lite.
Viva Leo BuscagliaKommentar
-
Kommentar
-
540-karet har jag idéer om att göra om till en sump - då kan det stå där, inträngt och göra nytta!
Kommentar
-
Fast akvariet kommer att verka betydligt mindre när du har fyllt det
Ser fram emot att kolla in det när det är färdigtAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Jo, så är det ju alltid, det blir alltid trängre med inredning och vatten, men vad kul det skall bli att inreda detta kar! Du är välkommen att komma och kolla!Kommentar
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
Kommentar