Akvariestugan
Kollaps
X
-
Jag längtar också tillbaka.
Jag minns ömt tillfället vid den där sista affären vi besökte, där Anders hittade sina små jordätare - och jag själv fick ett ganska trevligt ragg av damen i den silvriga sport-Mercedesen. Jag hade ju precis "spottat" ett fint, stort L. dorsigera-par, som jag fick skippa, då jag redan köpt mina smågrisar... Surt gick jag ut utanför affären för att röka en besvikelsecigg, när den där madamen stegade fram till sin flådiga bil, öppnade dörren och sade; "Halooooooo" till mig... Hon hade redan hunnit åka en kilometer innan jag själv svarade; "Halåååå... änna..."
Kommentar
-
Nu ligger jag febrig och eländig i flunsan, som härjar i Sundsvall, så skriv och filma i massor så jag har något kul att kolla på när jag ligger här i sängen och har tråkigt .
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Dorsigeror är minsann inga småsaker alls Mats. Jag tycker att dom är lika vackra som vilken liten ciklid som helst - dessutom så ler dom jämt .
Nu ligger jag febrig och eländig i flunsan, som härjar i Sundsvall, så skriv och filma i massor så jag har något kul att kolla på när jag ligger här i sängen och har tråkigt .
//IngerKommentar
-
Kommentar
-
Haha! Ja, det är rätta takter, Ansjo-Mannen! Tror du vi kan åka ner med en långtradare nästa gång - jag ser framför mig en hel del prylar jag vill köpa hem..?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Dina drömmar besannas, platsen finnes!/Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
Kommentar