Har försökt med "vanliga" fjärilar. De var först otroligt fina, men så började de plötsligt tyna bort. Bolivianerna ser också verkligen härliga ut. Kan mycket väl bli det senare när det finns plats i burken.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Akvariestugan
Collapse
X
-
Originally posted by Bluewing View PostDessa är bland de snyggaste typerna av Diskus tycker jag. Gillar den svarta kanten vid rygg och analfenor. De snabba skiftningarna i deras linjer. Någon gång i framtidens ska de simma i mitt kar.
Comment
-
Riktigt snygga diskus!
Hos mig blir det ju lite omflyttning och nyinredning av kar vad det lider, kanske jag skall våga mig på plattfisk den här gången!
Sedan vet man ju aldrig vad som kommer hända med bolivianerna. Eftersom de redan är avmaskade kanske du kan ordna med seniorboende åt dem så småningom Mats?
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostJa, dom är/var för jädra fina - skulle gott kunna tänka mig ett gäng sådana igen, men det blir dock en annan sort nästa gång.
Discus for life
Comment
-
Originally posted by Bluewing View PostHåller med Jesper till 100% Dessa underbara fiskar sätter sig ju på näthinnan. Det jag tycker är så vackert är just att de är väldigt smakfulla i färgerna. Ju mer man tittar på dem desto mer tydliga känns färgteckningarna.
Comment
-
Originally posted by Mr Woods View PostRiktigt snygga diskus!
Hos mig blir det ju lite omflyttning och nyinredning av kar vad det lider, kanske jag skall våga mig på plattfisk den här gången!
Sedan vet man ju aldrig vad som kommer hända med bolivianerna. Eftersom de redan är avmaskade kanske du kan ordna med seniorboende åt dem så småningom Mats?
Comment
-
Originally posted by lofstrog View PostKunde inte låta bli att fresta dig lite
Lite åt det här hållet, fast ännu några toner mörkare;
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
Comment
Comment