Announcement
Collapse
No announcement yet.
Akvariestugan
Collapse
X
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostDet är svårt att säga vad exakt som gör att ynglen "klarar sig" eller inte - om det är maten eller något annat. Kör så som du gör, och fundera på att kläcka lite artemia.
Att det åtminstone är tio yngel som växer på är bra - det kommer att bli fler, var så säker!.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Comment
-
Originally posted by Inger H View PostKläcka artemia känns liksom så besvärligt, jag har aldrig gjort det.
//Inger
Njaaa, har du gjort det en gång, så tycker du nog inte det är bökigt. Alternativt, kör som du brukar - några yngel klarar ju sig fint, och så slipper du få "överfullt" i baljan, som du var lite orolig för.
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostNjaaa, har du gjort det en gång, så tycker du nog inte det är bökigt. Alternativt, kör som du brukar - några yngel klarar ju sig fint, och så slipper du få "överfullt" i baljan, som du var lite orolig för.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Comment
-
Oj, nu är trycket massivt här. Rökpuffssignalerna hänger tunga över kåken, telepromptern går glödhet, remsorna till morsekodsmaskinen är snart slut och jag har fått byta papper i faxen två gånger den senaste timmen redan. På personsökaren står det; "Du sätter ju aldrig in några bilder eller filmer överhuvudtaget längre - skärpning!"
Ja, jag får väl falla till föga och bjuda på ett litet L. dorsigera-klipp då...
Här;
Comment
-
När jag börjar höra saker i syneså tycker jag det passar att sätta mig och titta in i ett lummigt MB akvarium och samla tankarna
Då kom jag på att snubben har en gitarr i sin avatar men helt tyst tubfilm, märkligthttps://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=159029
Nr 11.. Infinity 153, 900 l blivande SA.
Comment
-
Originally posted by HWH View PostTummen upp på den. Vad är det för fin mal som går fram som en gräsklippare med turbo på frontrutan?
Men har ingen aning om det är rätt, gissar på att Mats har kollhttps://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=159029
Nr 11.. Infinity 153, 900 l blivande SA.
Comment
Comment