Gissar att storpappa är stolt över sina sockergrisar
Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
När storkaret är igång så kommer detta kar att saknas ordentligt. Det är så läckert och konsekvent det karet.Kommentar
-
Ja, men det är inte helt säkert ännu. Jag skall riva en vägg-garderob i rummet som ger en halv meter att spela på, så då kan jag kanske låta 540-baljan stå kvar. Det skulle vara svårt jobbigt att behöva stänga av det här karet...Kommentar
-
Filmat för en stund sedan, efter vattenbytet.
http://www.youtube.com/watch?v=IRlaes9NMdw
Senast redigerad av Mats Bryzell; 26 January 2014, 17:15.Kommentar
-
Jag kom att tänka på en sak. Det skulle va roligt att få veta exakt hur mycket det där akvariet väger
Men folk behöver ju inte va så oroliga längre för att lasta i lite sten i sina akvarier, det är ju i alla fall nu bevisat att ett akvarium tål en hel delKommentar
-
Även om man får utnyttja sin gubbsyn maximalt så överväger den mysiga lite naturlika känslan det hela med råge. Hellre skumögd än operationssalsbelysning. Tror fiskarna mår bättre av detta lowlight-tema.Kommentar
-
Grejen är ju att det inte ser så "svart" ut, i skuggorna, i verkligheten - bara på mina sketfilmer det blir så. När du närmar dig GBG nästa gång måste du ta en sväng förbi och kolla in stuffet, Johnny!
Och så tänder vi även upp "operations"-MH-belysningen, så får du se det miraklet också.
Kommentar
-
Jag tror dig. Ja det har sugit länge att få dra ner och få avnjuta det hela lajv. Men har extremt mycket (men roligt) jobb tills i vår. Men ska kolla lite mer i seriöst i kalendern.Kommentar
-
Lika bra du kommer hit! Jag vill även ha en "svart-vit" lavalampa bredvid storkaret... om du läser mig..?Kommentar
Kommentar