Akvariestugan
Kollaps
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Förr eller senare växer de ur ändå, så jag kan lika gärna hämta nya i butiken vid behov! Jag kan ju knappast med att hålla fisk på 40cm i ett 310L...
Men fina är de! De avslöjar verkligen att de är stora fiskar även nu när de är små, genom sitt lugna och graciöst glidande sätt att simma!Kommentar
-
De har vuxit bra Min är väl inte riktigt lika stor än, men den är på gång."You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Fasen också...
Jag var uppe i skogen och gick en sväng idag, och jag gick förbi ett område där de fällt lite träd och röjt undan lite brôte.
Så hittade jag väl likt förbannat en uppdragen stubbe, som antagligen legat ett tag för den var liksom urholkad och som gjord för att sätta en rejäl dunge java i, som kan välla över kanterna.
Får se om jag kommer att använda den, men jag baxar hem den imorgon iallafall...
Kommentar
-
Förr eller senare växer de ur ändå, så jag kan lika gärna hämta nya i butiken vid behov! Jag kan ju knappast med att hålla fisk på 40cm i ett 310L...
Men fina är de! De avslöjar verkligen att de är stora fiskar även nu när de är små, genom sitt lugna och graciöst glidande sätt att simma!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Fasen också...
Jag var uppe i skogen och gick en sväng idag, och jag gick förbi ett område där de fällt lite träd och röjt undan lite brôte.
Så hittade jag väl likt förbannat en uppdragen stubbe, som antagligen legat ett tag för den var liksom urholkad och som gjord för att sätta en rejäl dunge java i, som kan välla över kanterna.
Får se om jag kommer att använda den, men jag baxar hem den imorgon iallafall...
Kommentar
-
Klart vi skall ha lite bilder! Jag funderar fortfarande på om jag skall baxa hem den... Anyway, den är dryga metern lång, och jag tänker mig att man skulle kunna ställa den upprätt, med stenar och sand runtomkring - kanske med något enormt fång av java högst upp, så att det ser ut som ett brutet träd där det vuxit fast gröna växter på toppen.
Vi får se vad det kan bli av detta!
Btw, Johnny, tittade du tillbaka i tråden några sidor och kollade in allt discusgodis? Cuipeuorna, speciellt. Du gillar ju discus-grejen.Kommentar
Kommentar