Håhåjaja, idag skall jag och Ansjo bygga "del 2" av bänkar och ställningar i stugan. Att flytta runt några 50-kuber är ingenting men jag bävar lite för 70-kuben där de blå discusarna går med yngel nu - den skall flyttas till ett helt annat ställe (i stugan). Jaja, det får gå bara. Men nu blir det iallafall plats för två nya 325-litare - och det skall ju bli kul!
Håhåjaja, idag skall jag och Ansjo bygga "del 2" av bänkar och ställningar i stugan. Att flytta runt några 50-kuber är ingenting men jag bävar lite för 70-kuben där de blå discusarna går med yngel nu - den skall flyttas till ett helt annat ställe (i stugan). Jaja, det får gå bara. Men nu blir det iallafall plats för två nya 325-litare - och det skall ju bli kul!
Glöm nu inte bort att låta Anders hålla i kamera också - så vi får se lite bilder när du också jobbar.
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Ja, jävlar vad bra det blev. Vi har sparat in så mycket spejs nu att en hel vägg är frilagd - så det finns ju möjlighet till ytterligare några kar på en ställning! På de svarta skivorna - dels på ställningen och även på bänken - skall de två 325-litarna stå. Jisses vilka golvytor det blev nu alltså!
De blå discusarna klarade flytten bra - visserligen åkte halva yngelsvärmen ut genom häverten, men man får blunda för sådana hemskheter - shit happens!
Ja, jävlar vad bra det blev. Vi har sparat in så mycket spejs nu att en hel vägg är frilagd - så det finns ju möjlighet till ytterligare några kar på en ställning! På de svarta skivorna - dels på ställningen och även på bänken - skall de två 325-litarna stå. Jisses vilka golvytor det blev nu alltså!
De blå discusarna klarade flytten bra - visserligen åkte halva yngelsvärmen ut genom häverten, men man får blunda för sådana hemskheter - shit happens!
Blir ju görbra detta, smart med bänken...kanske göra så hemma med om jag får vill säga...
Var är poseringens bilderna...jag trodde det skulle vara sånna bilder som brandmännen har
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Asläckra bilder på Anders med borrmaskinen där... men det skulle varit du max! insmord i honung eller nåt
När men va skönt med lite plats! riktigt snyggt med bänken där!! Vilka hjärnceller ni har!!
Satt ju hemma hos dej och gonade i den där stolen - en riktigt underbar upplevelse.
Men nu säger du alltså att du kan få plats till mer... häftigt, ta det lugnt bara!
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar
Kommentar