Men vad han än nu gör så skulle jag vilja att han kommer till min tvättstuga och gör vad han nu gör (jag kan blunda ) för jag skulle vilja ha lite lek i mitt kar
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Jag tror han sätter sig mitt på golvet i skräddarställning, tänder ett ljus och tar guran i famnen för att sedan dra igenom hela "Best of Lova Ballads" med tillhörande stämsång.
Haha! Ni är för sköna alltså! Nja, det är inga direkta dunderpilskdroppar som spills här utan rent, klart vatten - och absolut inget jox i karen - "100%-låtabli" - det är det enda!
Jag satt en timme och kollade på dom igårkväll och hade på känn att; nu är det något på gång - antagligen blir det lek imorgon... och, japp - det blev det!
Haha - ahh vad härligt! Vademecum (du vet, tandkrämen bl.a.) menade jag där (en liten ordvits i all enkelhet!).
köper inte sån där läskig tandkräm så jag har inte koll på vad de heter, jag "ACTA"r mej för sån gaddpaste.
för mej är det all antis för gaddarna, utan massa gifter och sånt.
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar
Haha! Ni är för sköna alltså! Nja, det är inga direkta dunderpilskdroppar som spills här utan rent, klart vatten - och absolut inget jox i karen - "100%-låtabli" - det är det enda!
Jag satt en timme och kollade på dom igårkväll och hade på känn att; nu är det något på gång - antagligen blir det lek imorgon... och, japp - det blev det!
varför valde dom inte någon mer avskilld plats? istället leker dom mitt under en av LED-spottarna, full insyn och inget skydd alls. varför inte en mörkare vrå?
köper inte sån där läskig tandkräm så jag har inte koll på vad de heter, jag "ACTA"r mej för sån gaddpaste.
för mej är det all antis för gaddarna, utan massa gifter och sånt.
Helt rätt - det vete fan om ens Vademecum finns fortfarande..? Jag kör enbart tandkräm utan Fluor (jo, det går att få tag på) - Fluor är ett gift som heter duga det, gör Schweizerost av hjärnan!
Men, fuck that - här är några bilder till nu när vi ändå har ångan uppe!
varför valde dom inte någon mer avskilld plats? istället leker dom mitt under en av LED-spottarna, full insyn och inget skydd alls. varför inte en mörkare vrå?
Ja, man kan undra... de var och nosade på ett par fina Anubiasdungar också som ligger i dunkelt ljus och bra läge - men de fick väl feeling på Hasselgrenen!
Kommentar