Finns det hjärterum finns det stjärterum...
Akvariestugan
Kollaps
X
-
Ja, det ser lite "spänt" ut på bilderna - men det var just trångheten som vi byggde bort rejält idag. Nu skall väggen direkt till höger när man går in genom dörren byggas på ungefär samma sätt - med plats för ett likadant 325-litare, och ett hyllplan till där de två 50-kuberna skall stå. Den stora 70-kuben skall placeras bredvid 540-baljan. Men faktum är att jag redan innan vi började med detta, ledigt har suttit i en skön snurrfåtölj mitt i rummet - nu finns ännu mer golvyta!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Jo, nu har det varit lite tyst från min sida i tråden ganska länge - men i och med de här nya ändringarna skall det nog bli lite fart om ett tag. Det blir ju två 325-liters, ett 112-liters samt två 50-kuber, alltså fem nya kar som skall inredas. 50-kuberna är ju upptagna just nu - en med diskusyngel som skall bort och en kub där "brädorna" och kolglödstetrorna går - dessa skall få vara i det nya "växtkaret" - 325 senare, och diskusynglen skall bort så fort som de är stora nog.
Kommentar
-
Låter trevligt med det som du har planerat . När du säger växtkar, vad hade du tänkt för gödning då? CO2?MVH macke_fiskKommentar
-
Här är några bilder från stugans golv, så kan man få en hyfsad uppfattning om ytan (nya väggställningen till vänster i bild) - men det är större än det ser ut på bild!
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar