Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Ja, skall ni åt Boråshållet till så besök Falskogs. Jag kan vara er guide så ni hittar Ni kan även få en fika om ni är riktigt snälla/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Jahapp, det här är helt och hållet Ansjos fel - han ville se en snutt på karet i helbild samt några närbilder... sagt och gjort; filmtajm igen!
Det blir lite mörkt när YT processat filmen, den är ljusare när jag tittar på den "rått" i datorn, och såhär mörkt är inte karet i verkligheten... skit samma!
Kommentar
-
Jävligt fräsigt! där ville jag bo!
kanske pröva att ha lite ljusare kontrast så att det blir för ljust i datorn men lagom på tuben?Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Här är du för jädra rolig alltså, fast åtminstone jag läger mer snoken i blöt, alltså sniffar nära vattenytan - men kul är det iallafall, och Gôtebosskan sitter fint!;
Kommentar
-
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
Kommentar
-
Ha ha ha. Jag brukar ta mig en hutt vatten då känner man in värdena lite bättre.
Det ser riktigt bra ut Mats.Simma lungt..
Lillfrasse..Kommentar
Kommentar