Meddelande
Kollaps
Inget tillkännagivande ännu.
Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Det var ett gäng fina bilder Mats!Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/MathsKommentar
-
Kommentar
-
Japp, det är lite sot på ett par av dom - just dom två som står lägst i rang - får se om dom klarar sig, dom är en aning spaka. Fyra stycken rusar runt och donar med varandra hela tiden. Det ser dock mest ut som gruff!Kommentar
-
Kommentar
-
om du ska arra om.... PAX för milkystimmet
Dom har blivit för jävla snygga!!! och Adoketa-bilden är brutal/snygg/söt/gulligVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Kommentar
-
Milkystimmet och de blå fetediscusarna får stanna där de är - men adoketorna skall få gå i 540-baljan. Bågfenorna skall flytta till Varberg. Det blir förhoppningsvis inom en snar framtid Kardinalräkor i karet man kan se på en bild där. Och så blir det två slimlineinredda 112-litare till Tanganyika - kan bli artkar med små sand/snäcklekare. Sedan har jag planerat att sätta in ett hörnkar på runt 300-liter och där skall det bli ett jävla rev med enbart prinsessor som skall få bilda en monsterkoloni - antagligen gracilis!
Men jag blir kraftigt förvirrad här nu....
Kan du tala om för mej hur stor stugan är och hur många kar du har...
Jag har 8 akvarium, varav 6 är igång i min lgh på 75 kvm... och jag tycker att det börjar blir trångt...
Jag var blond när jag var mindre, trodde att jag skulle bli smartare när håret blev mörkare...men nää.
en gång blondin, alltid blondinVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
Kommentar