Akvariestugan
Kollaps
X
-
Kommentar
-
ni alltså! mäkta avundsjuk på er!!!Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Mosar ni ned grenarna med bark som dom är? Ni har satt griller i huvudet på mig nu. Hmm undra om man kommer med i lokaltidningen om man kommer på längdskidor på älva med ett sjok al pinnar på släp och svänger upp genom centrum.Simma lungt..
Lillfrasse..Kommentar
-
Simma lungt..
Lillfrasse..Kommentar
-
Visst, Lillfrasse, jag tröck ner "pinnarna" som dom är - med bark, näver eller vad man skall kalla det, och hela skiten. Har inte sett någon förmultning ännu!Kommentar
-
Btw... har trollpil i mitt 900 liters... de tunnaste kvistarna försvinner rätt fort, men dom tjockare är kvar, med BARK och allt.Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
Tok nice finns ju mer att välja på än de små rot/pinn bitarna de har i zoo affären som oftast är fult stympade. Vi har många nice små bäckar runt omkring med förutom lidan. Varför har jag inte tänkt på det förut. Får man det hälften så bra som i burken ovan kan man vara nöjd.Simma lungt..
Lillfrasse..Kommentar
-
I will näver do that misstake again!Kommentar
Kommentar