De skulle annars kanske passa i ditt 960, men till kuben skulle tex Corydoras pygmaeus funka. Jag har ett gäng i mitt sovrumskar som kanske skulle kunna bli Göteborgare?
De skulle annars kanske passa i ditt 960, men till kuben skulle tex Corydoras pygmaeus funka. Jag har ett gäng i mitt sovrumskar som kanske skulle kunna bli Göteborgare?
okej, misstog mig då, var nämligen som pratade om att han hade en akvariestuga. då är ni fler
Kan nog vara en och annan. Många har kar i anslutning till garage, carportar o.s.v. Jag har för mig att Admin-Christian har ett stöddigt batteri med kar i förrådet vid garaget.
Min stuga har en carport i anslutning också!
Kan nog vara en och annan. Många har kar i anslutning till garage, carportar o.s.v. Jag har för mig att Admin-Christian har ett stöddigt batteri med kar i förrådet vid garaget.
Min stuga har en carport i anslutning också!
jo det vet jag endel som har, trodde du hade dina i en friliggande stuga, så fel det blev
när man bor i lägenhet tar man till förrådet i källaren
Tills hela stugjäveln expanderas ut till och med carporten får nya bilen stå och gona sig under tak!
Ni ska vara glada ni - någon har tvättstuga, en annan har akvariestuga - å snart får väl en viss person en hel kåk att ha sina kar i.
Själv är jag hänvisad till köksregionen med mina kar - där står för tillfället, ett 54-liters, ett 220 och ett snart fyllt 540-liters. Tur att köket är stort.
Jag har totalförbud på att ha något kar på övervåningen (fattar inte varför) och i sovrummet finns ingen plats....
Jag håller för tillfället på att försöka förklara för sambon, att här finns lite orättvisa!! Han har ett stort garage + en stor carport och ett litet rum på övervåningen...så då tycker jag, att ett rum till behövs på NB.
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
jo det vet jag endel som har, trodde du hade dina i en friliggande stuga, så fel det blev
när man bor i lägenhet tar man till förrådet i källaren
Ja, fast lite rätt ändå. Stugan ligger för sig själv men har en liten vedbod under tak vid ena kortändan och sedan expanderar taket ut och blir en carport. Det är vedboden man skulle kunna skippa och riva en vägg och göra stugdelen större.
Comment