Har du ingen helbild på karet?
Akvariestugan
Kollaps
X
-
Jodå, jag kan ta ett par helbilder på kuberna - skall bara putsa ruorna lite, på utsidorna!
Nä, jag köpte inget till mig själv - har inga kar igång nu som det skall i något mer i. Det kliar redigt gôtt i fingrarna att få släcka ner de här två 50-kuberna och föra över allt jox till det nya senare.
Kommentar
-
Mats;ett par sidor bak i tråden är en bild på en stor syren-gren. Troligen ska du ju ha den i kommande kar Jag har också syren grenar som ligger och skräpar där ute, och vill bara ha det bekräftat att det skulle gå bra att ha dom i karetKommentar
-
Senast redigerad av Mats Bryzell; 02 March 2013, 10:27.Kommentar
-
Perfekt! Då ska det inte va någon fara att jag la i en stor syrengren i mitt kar idag när jag ominredde det, blev jättebraKommentar
-
Halloj Mats, jag försöker att hitta bild/film på ditt dikskuskar, där du har IKEA:s ledpuckar (visst var det diskuskaret) - men det är ju inte så himla lätt att hitta i djungeln av alla inlägg. Vet du på ett ungefär var dom finns?
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Kommentar
-
Tack för dom bilderna.
Hur upplevde du själv som åskådare/fiskarna den belysningen? Jag antar, att det ser mörkare ut på bilderna än IRL?
Ser, att du har anubias - klarar även cryptisar den belysningen tror du? Och, var du nöjd med dessa "puckar"?
Frågor, frågor.....
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Tack för dom bilderna.
Hur upplevde du själv som åskådare/fiskarna den belysningen? Jag antar, att det ser mörkare ut på bilderna än IRL?
Ser, att du har anubias - klarar även cryptisar den belysningen tror du? Och, var du nöjd med dessa "puckar"?
Frågor, frågor.....
//Inger
Mycket ljusare i verkligheten, bilderna är ganska mörka. Anubias, Java och cryptos växer alldeles förträffligt i detta ljus. Jag är jättenöjd med puckarna - har fyra stycken över en av 50-kuberna nu - och Anubiasen växer så det knakar.Kommentar
-
(Jag håller på med lite andra grejer, det är därför jag är inne här så sporadiskt).Kommentar
-
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Akvariestugan
Fete-artikeln i Ciklidbladet!
Gött!Kommentar
Kommentar