Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
håhå.. då längtar jag hem ännu mera
Ensam hemma ikväll, ja om man inte skalll räkna att tonårssonen är hemma men han håller sig på sitt rum och inte vill vara med mamsingen längre.. så då skall jag krypa upp i soffan med ett glas med rött i och njuta av Mats artikel/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Ja, det är alltid spännande att se stuffet i tryck! Får nog bli en stöddig whisky ikväll, känns det som!Kommentar
-
Ahh, vad kul att höra Inger!
Pia - jag tror du hinner före mig.Kommentar
-
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Mer än en månad senare... Sorry Pia!
Jag tog en liten filmsnutt på karet nu ikväll, så kan du se hur det ser ut just nu. Jag har inte gjort någonting sedan i sensomras/höstas någon gång - byter vatten någon gång i månaden, annars ingenting - men det puttrar på fint. Dessa guppys skall få bli de första fiskarna i storkaret senare - så får de gå och grisa där och ha det gôtt.
Kommentar
-
De är faktiskt ett helt gäng, som en pirat i Asterix och britterna sa när han såg den romerska flottan"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Fyfan så möe med fisk!Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Kommentar
Kommentar