Aha, spännande! Ja, då kanske den ligger i brevlådan hos mig också. Och detta påminner mig om att jag måste få färdigt nästa del... om steninredning... Ingen vila, ingen ro!
Ensam hemma ikväll, ja om man inte skalll räkna att tonårssonen är hemma men han håller sig på sitt rum och inte vill vara med mamsingen längre.. så då skall jag krypa upp i soffan med ett glas med rött i och njuta av Mats artikel
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Ensam hemma ikväll, ja om man inte skalll räkna att tonårssonen är hemma men han håller sig på sitt rum och inte vill vara med mamsingen längre.. så då skall jag krypa upp i soffan med ett glas med rött i och njuta av Mats artikel
Ja, det är alltid spännande att se stuffet i tryck! Får nog bli en stöddig whisky ikväll, känns det som!
Mer än en månad senare... Sorry Pia!
Jag tog en liten filmsnutt på karet nu ikväll, så kan du se hur det ser ut just nu. Jag har inte gjort någonting sedan i sensomras/höstas någon gång - byter vatten någon gång i månaden, annars ingenting - men det puttrar på fint. Dessa guppys skall få bli de första fiskarna i storkaret senare - så får de gå och grisa där och ha det gôtt.
Comment