Grattis till dessa snyggingar, en lite tuffare apis, som även jag har haft .
//Inger
Mitt första Diskusakvarium
Kollaps
X
-
-
Tommy, jag längtar efter att få se dina apistogramma. Men med lite större ögon, så upptäckte jag några snyggisar på bilden ovan. Lite svårt att se, men är det A. beanschi (stavning helt åt skogen)?
//IngerLämna en kommentar:
-
Tycker mig se en positiv effekt utav de förändringar som genomförts samtidigt som hårddisken bakom pannbenet fylls på med ny data att analysera. Ytterligare processorkraft har tillförts till databearbetningen så förhoppningsvis så resulterar det i någon form av slutsats och slutgiltig effekt inom kort.
Vad det står ovan?
Jo att jag gjort en massa saker, smått som stort, kloka som våghalsiga, lagenliga som regelvidriga men att jag behöver ytterligare någon vecka för att bekräfta effekterna innan de är värda att skriva om. (Får se hur länge jag kan stå emot det allt större suget att få formulera alla händelser och tankar med hjälp av det skrivna ordet)
Fram till dess så kanske jag kan få presentera nuläget i 120 karet med en enkel bild helt utan någon som helst beskrivande text?
Lämna en kommentar:
-
Alltså jag skulle vilja ha en gillaknapp! Kloka ord Tommy! *trycker på en gillaknapp*Lämna en kommentar:
-
I företagsvärlden talar man ofta om en verksamhets kultur och vikten av att alla medarbetare på ett eller annat sätt delar varandras och företagets värderingar. Att det är genom en stark gemensam plattform som man verkligen kan få en organisation att röra sig samlat mot ett och samma mål utan behov av detaljstyrning.
En sak är för mig väldigt säkert, på Zoopet finns en stark kultur och ett antal gemensamma värderingarna hos de aktiva medlemmarna. En värdegrund som gör att alla är välkomna oavsett kompetens nivå så länge dialogen förs med ödmjukhet, ömsesidig respekt och förståelse över att vi alla är olika och att vi alla har olika förutsättningar och möjligheter. En stark värdegrund som gör det oerhört svårt för respektlösheten att ta fäste eftersom medlemmarna ställer upp för varandra genom att samlat bemöta icke accepterat beteende på ett sätt som även det ligger helt i linje men den kultur man värnar om.
Det är alla ni aktiva medlemmar som under lång tid, genom ert sätt att agera mot varandra och alla andra tillfälliga gäster, som byggt denna starka plattform.
Ett stort tack till er alla som bidragit till att Zoopet blivit det fantastiska forum det blivit!Lämna en kommentar:
-
I företagsvärlden talar man ofta om en verksamhets kultur och vikten av att alla medarbetare på ett eller annat sätt delar varandras och företagets värderingar. Att det är genom en stark gemensam plattform som man verkligen kan få en organisation att röra sig samlat mot ett och samma mål utan behov av detaljstyrning.
En sak är för mig väldigt säkert, på Zoopet finns en stark kultur och ett antal gemensamma värderingarna hos de aktiva medlemmarna. En värdegrund som gör att alla är välkomna oavsett kompetens nivå så länge dialogen förs med ödmjukhet, ömsesidig respekt och förståelse över att vi alla är olika och att vi alla har olika förutsättningar och möjligheter. En stark värdegrund som gör det oerhört svårt för respektlösheten att ta fäste eftersom medlemmarna ställer upp för varandra genom att samlat bemöta icke accepterat beteende på ett sätt som även det ligger helt i linje men den kultur man värnar om.
Det är alla ni aktiva medlemmar som under lång tid, genom ert sätt att agera mot varandra och alla andra tillfälliga gäster, som byggt denna starka plattform.
Ett stort tack till er alla som bidragit till att Zoopet blivit det fantastiska forum det blivit!Lämna en kommentar:
-
Det var fejsboks affärsidé som fick mig att inte ansöka om medlemskap, men man inser ju mer och mer att det finns andra skäl också!
Sedan har jag ett par bekanta som håller på med att försöka ta sig ur, vilket visat sig vara en process som tar flera månader...
Nej, håll dig till Zoopet Tommy!Lämna en kommentar:
-
Håller med alla kloka kommentarer, kom igen Tommy du har bidraget med många kloka tankar och är en duktig akvarist, det syns ju på dina fina kar! Inte kan man bry sig om människor som tycker det är viktigare att höras än att faktiskt ha ngt av värde att tillföra.Lämna en kommentar:
-
Wow Daniel! Hatten av!
Tommy, vi gillar dig som du är. Ditt inlägg om PMDD är bland det roligaste jag läst på zoopet, haha. (Ta det på rätt sätt men det tror jag att du gör. Du kanske minns vad jag skrev också.) Det är ju liksom du. och här på zoopet uppskattas du! Så keep up the good work med allt jag fattar noll av.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: