Mitt första Diskusakvarium
Kollaps
X
-
Var en vända hos en av zoohandlarna i stan för några dagar sedan och dök då på ett Lido 200, jag tror att känslan nästintill skulle kunna beskrivas som kärlek vid första ögonkast. Vilken underbar form och volym. Nu blir det inga fler kar här hemma men tänk att få flytta min nuvarande Lido 120 inredning till ett Lido 200 och dessutom bygga på det. Wow det hade kunnat bli hur grymt som helst. Som sagt inga planer på att genomföra detta utan 'Just Saying'Lämna en kommentar:
-
-
Lämna en kommentar:
-
Har inga planer på att själv "importera", dyker dock på hos olika handlare diskus från tex Stendker. En del skriver om VF från Hek som om att just dessa är en kvalitetsstämpel. Skulle helt enkelt vilja lära mer om detta och höra vad folk i allmänhet tycker om de olika "ursprungen" vi kan hitta hos svenska handlare.Lämna en kommentar:
-
Någon läsare av min tråd som har lust att ta sig tiden att berätta lite mer om olika odlare/importörer/handlare etc av diskus runt omkring i världen? Har läst om några som verkar vara kända för VF samt Stendker som verkar vara en stor europeisk odlare.
Är intresserad av allt, vilka är dem största, några som anser var bättre än andra etc etc.
//IngerLämna en kommentar:
-
Någon läsare av min tråd som har lust att ta sig tiden att berätta lite mer om olika odlare/importörer/handlare etc av diskus runt omkring i världen? Har läst om några som verkar vara kända för VF samt Stendker som verkar vara en stor europeisk odlare.
Är intresserad av allt, vilka är dem största, några som anser var bättre än andra etc etc.Lämna en kommentar:
-
-
-
Du har en poäng där, Tommy!
Fina bilder var det!
Vi har alla olika infallsvinklar, vad som är avkopplande och inte - och mitt "japp" är ingen diss på något sätt, utan bevisar bara att ditt tänk flög några kilometer för högt över skallen på Neanderthalaren Bryzell.Lämna en kommentar:
-
Fina bilder var det!
Vi har alla olika infallsvinklar, vad som är avkopplande och inte - och mitt "japp" är ingen diss på något sätt, utan bevisar bara att ditt tänk flög några kilometer för högt över skallen på Neanderthalaren Bryzell.Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar: