Mitt första Diskusakvarium
En del fiskar med sugmunnar kan få för sig att äta av andra fiskars slemskikt vilket är klart irriterande för den andre. Så kolla var ryttaren har munnen är ett tips
Mitt första Diskusakvarium
Kollaps
X
-
Hehe. Det visste jag inte. Kul att man lär sig nytt helar tiden.
Skickat med Tapatalk från min mobil.Lämna en kommentar:
-
Jag har en handfull av dessa varelser i karet och visst gör dem nytta men kan tyvärr samtidigt uppleva dem som något enerverande eftersom de också gillar att rida på diskus ryggar. "Hästen" i detta rodeo är inte lika förtjust.Lämna en kommentar:
-
Har du testat med siamesiska algätare Shepard, om de nu går ihop med övriga invånare i karet.
Skickat med Tapatalk från min mobil.Lämna en kommentar:
-
-
-
Lika tjusigt som alltid Blir mer och mer sugen på discus igen. Och jag önskar att jag kunde få till det lika algfritt och rentLämna en kommentar:
-
Efter vattenbyte, växtklippning samt några genomförda inredningsförändringar så smakar det extra gott med lite belöningsgodis som serverats för gott uppförande under arbetet.
Lämna en kommentar:
-
Den som nå'n gång fick besöka Amazonas, och veta, att även om man inte ger sig ner under ytan, så finns dessa fantastiska fiskar nära, som man annars bara ser bakom en glasrutaLämna en kommentar:
-
Jag blir tårögd när jag ser på filmen, tack för den
Tänk ändå att jag har fått uppleva en lite bit av detta med yngel och yngelvård - finns inget som slår det, i alla fall inte när det gäller fiskar
//IngerLämna en kommentar:
-
-
Grymt fina cuipeua du har fått hem, Einarsson!
En av mina absoluta favoriter! Ett gäng sådana lite längre fram...
Lämna en kommentar:
-
Måste vara en underbar känsla att få hem fiskar som detta, grön av avund .Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: