350 liter asiatiska fiskar ledde till allt möjligt

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mu(sic)
    • March 2012
    • 2305

    Finns inget gem nånstans [emoji19]

    Kommentar

    • HeidiH
      • October 2014
      • 629

      Ser inte ut så för mig heller, alls. Men har android.

      Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

      Kommentar

      • Mu(sic)
        • March 2012
        • 2305

        Det kanske är en betalversion av appen. Jag har gratisversionen..

        Kommentar

        • Mu(sic)
          • March 2012
          • 2305

          Jag lyckades ta en inte helt urkass bild av paletthanen. [emoji12]Klicka på bilden för större version

Namn: ImageUploadedByTapatalk1415728914.575375.jpg
Visningar: 1
Storlek: 405,2 KB
ID: 2164587 Synd att jag inte hade släckt lampan först...

          Kommentar

          • HeidiH
            • October 2014
            • 629

            Tjusig palett! Funderar oxå om det är skillnad på betalversion och gratisversion...

            Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

            Kommentar

            • Likan
              • April 2012
              • 2611

              350 liter asiatiska fiskar ledde till 180 liter gott och blandat

              Ursprungligen postat av Webo
              Kolla här:
              Zoopet med Tapatalk


              Sista sidorna.

              Skickat med Tapatalk från min mobil.
              Tänkte precis tipsa om den.

              Klicka på bilden för större version

Namn: ImageUploadedByTapatalk1415740811.506252.jpg
Visningar: 1
Storlek: 157,6 KB
ID: 2164590

              Så ser min skärm ut. Då väljer jag bilder på andra ikonen nertill (snarare i mitten) från vänster. Som ser ut som en bild (till höger om kameran). IPhone har jag.

              Men först var jag tvungen att ändra något i inställningar som det borde stå i tråden Webo länkade till. Jag hade samma problem i början.

              (Jag har bara snabbläst er diskussion om detta så jag kanske missade frågan. Skrev lite iaf. :P)
              Senast redigerad av Likan; 11 November 2014, 21:23.
              450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

              Kommentar

              • Webo
                • August 2014
                • 1968

                Min version är gratis versionen. Jag har bara ändrat från ljust tema till mörkt. Raden med ikonerna kommer först efter man hsr tryckt på +'et. Jag har Android 4.4.2 på min Samsung S4. Lägger med en bild på min Tapatalk version också.


                Skickat med Tapatalk från min mobil.
                Bifogade filer
                Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.

                Kommentar

                • Webo
                  • August 2014
                  • 1968

                  Ursprungligen postat av hannesc
                  ska vara lika på iphone. men det kanske det inte är:P
                  Inget är likt mellan Android och IPhone och tur är det.. hehe
                  Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.

                  Kommentar

                  • Mu(sic)
                    • March 2012
                    • 2305

                    Ursprungligen postat av Likan
                    Tänkte precis tipsa om den.

                    [ATTACH]72472[/ATTACH]

                    Så ser min skärm ut. Då väljer jag bilder på andra ikonen nertill (snarare i mitten) från vänster. Som ser ut som en bild (till höger om kameran). IPhone har jag.

                    Men först var jag tvungen att ändra något i inställningar som det borde stå i tråden Webo länkade till. Jag hade samma problem i början.

                    (Jag har bara snabbläst er diskussion om detta så jag kanske missade frågan. Skrev lite iaf. :P)
                    Jag använder just den ikonen. Jag försökte med att ändra temat också men det blev ingen skillnad. Den versione som visas ovan måste vara mycket nyare. Denna är 3.1.1. Får leta vidare [emoji2]

                    Kommentar

                    • Webo
                      • August 2014
                      • 1968

                      Ursprungligen postat av Mu(sic)
                      Jag använder just den ikonen. Jag försökte med att ändra temat också men det blev ingen skillnad. Den versione som visas ovan måste vara mycket nyare. Denna är 3.1.1. Får leta vidare [emoji2]
                      Nej. Den versionen du kollar på är till IPone och den jag visar är till Android. Därför ser det inte likadant ut och har olika versionsnummer.

                      Om du har samma som bilden för IPhone versionen så är det ikon 2 från vänster (man kan säga mitt ikonen) som du ska använda.

                      Skickat med Tapatalk från min mobil.
                      Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.

                      Kommentar

                      • Mu(sic)
                        • March 2012
                        • 2305

                        Jo jag vet var jag ska trycka. Bara att acceptera det är olika [emoji12]

                        Kommentar

                        • Mu(sic)
                          • March 2012
                          • 2305

                          Jag har en tjock svärdbärarhona. Hon har blitt större än hon var när jag köpte henne och hon står i ett hörn och verkar köra bort alla som kommer i närheten. Ska hon föda kanske? Sen har paletthonan börjat gräva mellan/under stenarna. Hon har eskaverat en fin liten grotta där hon. Kan det vara nåt på gång eller gör hon bara så ändå? Kul att se i vilket fall [emoji2]

                          Kommentar

                          • Mu(sic)
                            • March 2012
                            • 2305

                            Ursprungligen postat av Mu(sic)
                            Jag lyckades ta en inte helt urkass bild av paletthanen. [emoji12][ATTACH]72468[/ATTACH] Synd att jag inte hade släckt lampan först...
                            Hur i hela friden kommer det sej att det blev bild i stället för länk här då? Är den lite nyckfull appen

                            Kommentar

                            • ElinR
                              • September 2014
                              • 370

                              Ursprungligen postat av Mu(sic)
                              Bild eller länk?
                              Bild!

                              M Tapatalk på iPhone 4S, och jag inser att jag är sent ute men ville lägga mig i ändå [emoji6]

                              Kommentar

                              • HeidiH
                                • October 2014
                                • 629

                                Men så kul om du får svärdbäraryngel! Kan säkert vara att det är dax att föda. På min märkte jag inget speciellt beteende faktiskt men kan säker vara olika!

                                Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

                                Kommentar

                                Arbetssätt...