350 liter asiatiska fiskar ledde till allt möjligt

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mu(sic)
    • March 2012
    • 2305

    Jag är ganska säker på att dom trivs allihopa [emoji2]


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Kommentar

    • Mu(sic)
      • March 2012
      • 2305

      Jag älskar dom nya lysrören! Jag har inte bränt armarna en enda gång hittills

      Nu snart måste jag ta itu med den jobbiga delen. Tömma klart 300 literskaret och göra mej av med det. Jag har intalat mej själv att jag bara väntar på att sanden ska torka men i realiteten är jag bara slö och lat när det gäller just den biten. Börjar med att kolla om det går in i bilen först

      Kommentar

      • Inger H

        • December 2008
        • 11247

        Ursprungligen postat av Mu(sic)
        Jag älskar dom nya lysrören! Jag har inte bränt armarna en enda gång hittills

        Nu snart måste jag ta itu med den jobbiga delen. Tömma klart 300 literskaret och göra mej av med det. Jag har intalat mej själv att jag bara väntar på att sanden ska torka men i realiteten är jag bara slö och lat när det gäller just den biten. Börjar med att kolla om det går in i bilen först
        ...men ska du inte spara karet det, kan ju vara bra att ha

        //Inger
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

        Kommentar

        • Mu(sic)
          • March 2012
          • 2305

          Nä det är så repigt och styggt så jag tror inte att nån skulle vilja ha det gratis en gång. Huvva! Hade det varit i bättre skick kanske jag hade gjort ett terrarium av det och köpt en orm. Jag skä lägga ut en blänkare på facebook men jag tror nog att det blir sopåtervinningen faktiskt.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            Ursprungligen postat av Mu(sic)
            Nä det är så repigt och styggt så jag tror inte att nån skulle vilja ha det gratis en gång. Huvva! Hade det varit i bättre skick kanske jag hade gjort ett terrarium av det och köpt en orm. Jag skä lägga ut en blänkare på facebook men jag tror nog att det blir sopåtervinningen faktiskt.


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Orm, bläää!!

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • Mu(sic)
              • March 2012
              • 2305

              Fascinerande djur och roliga att ha. Men det hör väl hemma i en annan kategori [emoji12]


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Kommentar

              • Mu(sic)
                • March 2012
                • 2305

                Ha! Det finns tydligen folk som behöver stora gamla repiga kar i alla fall. Fick napp direkt på fejjan En tjej ska få rampen och pumpen, och en annan tjej ska hämta karet. Hade jag aaaldrig trott

                Kommentar

                • Shepard

                  • March 2003
                  • 13992

                  Ursprungligen postat av Mu(sic)
                  Fascinerande djur och roliga att ha. Men det hör väl hemma i en annan kategori [emoji12]


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  Ja, har några bilder på några sötnosar jag haft, både vuxna och bebisar, men kanske inte så populärt om man lägger upp dem i den här tråden
                  "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                  Min profil
                  Mitt galleri

                  Kommentar

                  • Mu(sic)
                    • March 2012
                    • 2305

                    Kanske inte populärt bland andra men för mej skulle det va kul En gång i alla fall, sen återgår vi till fiskar igen

                    Kommentar

                    • Shepard

                      • March 2003
                      • 13992

                      Ursprungligen postat av Mu(sic)
                      Kanske inte populärt bland andra men för mej skulle det va kul En gång i alla fall, sen återgår vi till fiskar igen
                      Ok, ja, det är ju din tråd, så säger du att det är ok, så Några bilder på pappa orm, de två mammorna, och några av avkommorna.
                      Bifogade filer
                      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                      Min profil
                      Mitt galleri

                      Kommentar

                      • Shepard

                        • March 2003
                        • 13992

                        Några till

                        Så, tillbaka till fiskarna.
                        Bifogade filer
                        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                        Min profil
                        Mitt galleri

                        Kommentar

                        • Mu(sic)
                          • March 2012
                          • 2305

                          Den första där var riktigt fin. Jag gillar dom där färgerna Jag hade kungsboa förut men jag skulle gärna ha en majsorm. En bekant till mej föder upp dom så man vet aldrig Och jag har ett litet terrarium nere i förrådet...

                          Jag höll på att missa den andra laddningen bilder ju! Vilka skönheter

                          Kommentar

                          • Inger H

                            • December 2008
                            • 11247



                            //Inger
                            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                            Kommentar

                            • Shepard

                              • March 2003
                              • 13992

                              Ursprungligen postat av Mu(sic)
                              Den första där var riktigt fin. Jag gillar dom där färgerna Jag hade kungsboa förut men jag skulle gärna ha en majsorm. En bekant till mej föder upp dom så man vet aldrig Och jag har ett litet terrarium nere i förrådet...

                              Jag höll på att missa den andra laddningen bilder ju! Vilka skönheter
                              Den första? Den med ägget? Den ljusa amelen var pappa, de två andra var mammor till varsin kull.

                              Ja, jag är lite sugen på ormar igen, men kanske inte majsorm den här gången, funderar på nå'n kungs/kedje/mjölksnok, finns ju många olika färgformer och lokalvarianter av dem. Eller kanske trynsnok. Finns en som heter Elaphe porphyracea också, som är vansinnigt vacker, men vad jag förstår är den svindyr. Kungsboa har jag också funderat på.
                              Senast redigerad av Shepard; 03 November 2014, 19:06.
                              "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                              Min profil
                              Mitt galleri

                              Kommentar

                              • Mu(sic)
                                • March 2012
                                • 2305

                                Nä inte ägget [emoji12] Jag kan inte så mycket om ormar egentligen men jag tyckte väldigt mycket om dom. Födde upp maten själv också vilket var roligt det också. Grön busksnok? Fast då måste man lyssna på syrsor vilket jag inte är så pigg på. Så - tebax till fiskar [emoji2]


                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Kommentar

                                Arbetssätt...