Tapatalk connects to over 200,000 online forums worldwide. Post easily with unlimited Photo and Video sharing and instant push notifications. Tapatalk forever change the way you interact with online forums on mobile.
Bonus: Tapatalk works great for RSS / blogs too!
Here are some of the top sites a…
är du guldis så lägg till bilderna med "gemet" i tapatalk. då blir det bilder.
Aha. Har inte tänkt på att man kunde använda gemet. Tack.
Skickat med Tapatalk från min mobil.
Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.
Jag avinstallerade den jag hade och hämtade igen och tror väl då att det är den senaste versionen. Men nåt gem hittar jag inte i appen.
Der finns som nr 2 ikon från vänster.
Så här ser det ut hos mig
(de blev i fel ordning. Sist lagt till kommer först och jag trodde det skulle bli tvärtom)
Skickat med Tapatalk från min mobil.
Bifogade filer
Senast redigerad av Webo; 11 November 2014, 16:48.
Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.
Kommentar