"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PiaJo

    • August 2009
    • 13001

    nä.. lika mätt som man är efter ett julbord .D
    /PIA

    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

    Kommentar

    • Bluewing

      • August 2012
      • 10522

      Inger blev orolig för att jag berömde dina bilder i hennes tråd, så nu blev det rätt. Jättefina bilder, Pia
      Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
      Juwel Lido 120

      Kommentar

      • Inger H

        • December 2008
        • 11247

        Ursprungligen postat av Bluewing
        Inger blev orolig för att jag berömde dina bilder i hennes tråd, så nu blev det rätt. Jättefina bilder, Pia
        ...så Pia har lagt upp bilder i min tråd. F**n det har jag missat - väldigt pinsamt måste jag säga

        //Inger
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

        Kommentar

        • PiaJo

          • August 2009
          • 13001

          Ursprungligen postat av Bluewing
          Inger blev orolig för att jag berömde dina bilder i hennes tråd, så nu blev det rätt. Jättefina bilder, Pia
          tack!
          /PIA

          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

          Kommentar

          • PiaJo

            • August 2009
            • 13001

            Ursprungligen postat av Inger H
            ...så Pia har lagt upp bilder i min tråd. F**n det har jag missat - väldigt pinsamt måste jag säga

            //Inger
            Inger, nu är du ute och cyklar har inte lagt upp mina bilder i din tråd på mycket länge...
            /PIA

            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

            Kommentar

            • Inger H

              • December 2008
              • 11247

              Ja så var det ju med Pias bilder i min tråd, går lite för snabbt nu mellan trådarna enligt mig

              //Inger
              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

              Kommentar

              • PiaJo

                • August 2009
                • 13001

                japp, nu håller vi oss i din istället
                /PIA

                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                Kommentar

                • PiaJo

                  • August 2009
                  • 13001

                  Idag kom jag på att jag har ett "problem"... Jag måste komma på vad för underhålls-fisk som jag kan ha i ett 50-kub i en ca två veckor och som är mycket lätt att håva upp..

                  Jordätarynglen skall flytta nästa söndag och sen vill ha jag detta kar "tomt" tills jag kommer hem från Tyskland för då är det tänkt att kuben skall få några trevliga invånare

                  Ett jäkla problem, eller hur...
                  /PIA

                  Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                  Kommentar

                  • PiaJo

                    • August 2009
                    • 13001

                    Ursprungligen postat av PiaJo
                    Idag kom jag på att jag har ett "problem"... Jag måste komma på vad för underhålls-fisk som jag kan ha i ett 50-kub i en ca två veckor och som är mycket lätt att håva upp..

                    Jordätarynglen skall flytta nästa söndag och sen vill ha jag detta kar "tomt" tills jag kommer hem från Tyskland för då är det tänkt att kuben skall få några trevliga invånare

                    Ett jäkla problem, eller hur...
                    Ge mig gärna tips då jag har tappat fantasin
                    /PIA

                    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                    Kommentar

                    • Bluewing

                      • August 2012
                      • 10522

                      Ha ynglen i en stor ikeaback. Den är på drygt 70L som en temporär lösning.?
                      Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                      Juwel Lido 120

                      Kommentar

                      • ansjo
                        • November 2005
                        • 29967

                        Lite pansarmalar kanske? Du ska ju till Aquazoo i helgen...
                        /Anders

                        Medlem i NCS - givetvis!

                        Kommentar

                        • PiaJo

                          • August 2009
                          • 13001

                          Ursprungligen postat av Bluewing
                          Ha ynglen i en stor ikeaback. Den är på drygt 70L som en temporär lösning.?
                          nja.. det behövs ingen back för nu går yngeln i karet redan och skall göra en vecka till sen hämtas dem och jag behöver en fisk som kan underhålla filtret i ca 2 veckor tills jag kommer hem från Tyskland med förhoppningsvis ny fisk till detta karet.
                          /PIA

                          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                          Kommentar

                          • PiaJo

                            • August 2009
                            • 13001

                            Ursprungligen postat av ansjo
                            Lite pansarmalar kanske? Du ska ju till Aquazoo i helgen...
                            hrm.... skulle vara en lösning om jag inte "kan " ha dem sen där i så finns det andra kar som kan hysa dem Tack för tipset, ibland räcker inte ens hjärncellerna till att tänka fram en lösning som jag nästan har framför näsan...
                            /PIA

                            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                            Kommentar

                            • PiaJo

                              • August 2009
                              • 13001

                              Har varit lite orolig för mina nya malar, bulldoggmalarna, även kallade bullarna här hemma, den ena som jag har sett mer än stjärtfenan av har haft en pytteliten prick av troligtvis svamp så jag saltade lite och idag så ser det mycket bättre ut, syns inte nåt.
                              /PIA

                              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                              Kommentar

                              • PiaJo

                                • August 2009
                                • 13001

                                Vilka tacksamma fiskar att fota synd bara att jag inte putsat rutorna...
                                Bifogade filer
                                /PIA

                                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...