"Tvättstugan"
Kollaps
X
-
Karen hemma är nu preppade och färdiga, de skall bara gotta till sig under de sista dagarna så att de är redo för nya invånare
...förutom att jag bara skall få ut en liten jäkla corydoras , som simmar så glatt omkring, som jag inte såg när jag tömde GB- karet/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Kommentar
-
vad är det som händer......först så impulssköper jag ett lekpar med GB som jag varken kan nåt om eller var ens i mina tankar och här sitter jag nu och funderar på Discus, inte bara för att gå ner i vikt
, utan börjar intressera mig för dessa mer och mer.... det verkar smitta det där med discus, undrar verkligen om detta är hälsosamt och kurerbart..
Jag har ett för litet kar tyvärr, och tur är väl verkligen det för annars hade jag nog kommit hem med en påse plattfisk
Får drömma vidare och samla på mig diverse grejer som gör att det kan bli några sådana skönheter i framtiden, det jag behöver samla på mig är större kar, mod och mer kunskapSenast redigerad av PiaJo; 28 August 2013, 11:20./PIA
Kommentar
-
Ha ha ha...jag impulsköpte idag ett 55 liters bara för att det var skitbilligt. Jag har ingen aning om vad jag ska stoppa i.
Man måste få vara spontan och låta livet följa krokiga men inte helt genomtänkta vägar ibland. Jag tror man blir lyckligast så./Helena,
Zoopets norska inslag. Har en salig blandning av stort och smått, vått och torrt.Kommentar
-
Lite filmer...var ju tvungen att testa appen
/PIA
Kommentar
-
-
Jätte jätte fina baljor! Du är grym på inreda akvarium!
Sent from my GT-P5110 using Tapatalk 4Kommentar
-
/PIA
Kommentar
-
Här är en snutt på ett av dina fina kar, Pia.
Kommentar
-
Tack Mats, för den fina filmen
Nu går jordmumsarna i detta karet och just nu är det inte mycket växter men förhoppningsvis så skall jag få till lite mer av denna varan så snart jag har klurat ut hur och vad jag kan ha för växter/PIA
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar