"Tvättstugan"
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Jag har haft dessa i snart tre års tid och igår när jag håvat upp alla så tänkte jag att jag kanske skulle byta tetrasort men nää de fick komma tillbakagillar deras nästintill oranga färg, vissa är nästan åt reflexorange i sin färg
himla fint när det är lite dunkelt i karet , då syns de som små oranga glödande kol. Kanske därav de har fått sitt namn
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Nu har jag sett sprattlarna lite mer, de tycks ha vuxit lite eller så är det bara jag som tycker det och hoppas
När skall man börja mata, är det när de blir frisimmande? För nu lever de av sin gulesäck?/PIA
Kommentar
-
Whooahhh! Där har du ju satt en forjävvla go' inredning till scalarer! Hoohoo, bra där, Pia!
Det är ju så fränt med de här två kuberna bredvid varandra - jag är glad att just du har dom nu!Kommentar
-
och jag är mycket glad att ha dessa kuber
de blev så bra ihop och det ser nästan ut som att de hänger ihop, det ända minuset är att rummet de står i är så kiligt men jag fäster blicken på karen istället och blundar för det andra
/PIA
Kommentar
-
Vad ska det bli för skalarer?Kommentar
-
jiiiiizzez vilken go inredning till scalarerna! fantastiskt!Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
/PIA
Kommentar
-
Sv: "Tvättstugan"
Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4// Mats, a.k.a. Knax
"All's well that ends." - UnknownKommentar
Kommentar