Förbjud Rottweiler

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • bossep
    • March 2010
    • 4447

    Ursprungligen postat av Mathias Nilsson
    HAHAHAHAHA!!! Jag skrattade precis ut snusen

    Mats tråd fungerar ju som Zoopets livsnerv, det är en av typ tre anledningar att stanna. Anledning 2 är alla sköna lirare och anledning 3 är min egen tråd som borde överlevt sig själv för längesedan.

    Om jag då slår fast att Mats tråd är livsnerven för min del så är den här tråden något helt annat, den raka motsatsen faktiskt.

    Zoopets arsle i princip..

    Jag ska sluta skrika så förbaskat och bara vara med när Mumin skriver något roligt, eller någon annan för den delen..
    Har du hört historien om kroppsdelarna som diskuterade vilken av dem som var viktigast?
    Hjärtat sa att det var viktigast då det pumpade runt blodet.
    Hjärnan tyckte den var viktigast då den var själva nervcentrat.

    Då sa arslet: Sluta snacka skit det är jag. Har ni inte sätt hur många arslen det är som styr världen!
    “You can’t see the future if you don't know the history.”
    "Bättre lite skit i hörnen än ett rent helve"
    Riktigt namn: Bo Torgny Persson. Kallas även Bosse

    Kommentar

    • Mathias Nilsson
      • July 2011
      • 6552

      Förbjud Rottweiler

      Ursprungligen postat av bossep
      Har du hört historien om kroppsdelarna som diskuterade vilken av dem som var viktigast?
      Hjärtat sa att det var viktigast då det pumpade runt blodet.
      Hjärnan tyckte den var viktigast då den var själva nervcentrat.

      Då sa arslet: Sluta snacka skit det är jag. Har ni inte sätt hur många arslen det är som styr världen!
      Hehe

      Gött att du är tillbaka hörru!!
      http://mathiasaquariums.blogspot.se/

      "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

      Kommentar

      • bossep
        • March 2010
        • 4447

        Ursprungligen postat av Mathias Nilsson
        Hehe

        Gött att du är tillbaka hörru!!
        Jag hade lite tid i går och i dag men det är lite pressat just nu.
        En hel del på G på nätet och massor här i Guatemala och nu också i Honduras.
        “You can’t see the future if you don't know the history.”
        "Bättre lite skit i hörnen än ett rent helve"
        Riktigt namn: Bo Torgny Persson. Kallas även Bosse

        Kommentar

        • erikthur
          • March 2004
          • 9953

          Djävla drös med inlägg sedan sist - och jag lovar att inte läsa genom allt. Och tänker heller inte besvara allt.

          Rent generellt så uppskattar jag kortare och sakligare inlägg. Det verkar ju vara sida upp och ner och då kör jag faktiskt 40 inlägg per sida.
          Om jag förstått det hela så är det många av er som har ignorera-listor vilket kanske säger något om er generella inställning i demokratifrågor. Jag kör inte med dylikt tjafs dock. Jag förstår att många av er vill blunda för de otrevligheter som hundar ställer till med. Men sluta läsa mina nya inlägg då men låt gärna bli och svara om ni inte läst dom (vilket ju framkommit har hänt tidigare).
          Killies is a lifetime passion

          Kommentar

          • stefanr72
            • November 2010
            • 1027

            Jag har tyvärr svårt för att låta personer som du vara oemotsagda...

            Kommentar

            • MrH
              • October 2010
              • 2825

              Ursprungligen postat av erikthur
              Djävla drös med inlägg sedan sist - och jag lovar att inte läsa genom allt. Och tänker heller inte besvara allt.

              Rent generellt så uppskattar jag kortare och sakligare inlägg. Det verkar ju vara sida upp och ner och då kör jag faktiskt 40 inlägg per sida.
              Om jag förstått det hela så är det många av er som har ignorera-listor vilket kanske säger något om er generella inställning i demokratifrågor. Jag kör inte med dylikt tjafs dock. Jag förstår att många av er vill blunda för de otrevligheter som hundar ställer till med. Men sluta läsa mina nya inlägg då men låt gärna bli och svara om ni inte läst dom (vilket ju framkommit har hänt tidigare).

              då måste jag fråga. VAD är det du vill med dina inlägg? eftersom att du uppenbarligen inte är ute efter att diskutera nånting.
              MrH ---> 175L SA kub

              Kommentar

              • erikthur
                • March 2004
                • 9953

                Informera...
                Killies is a lifetime passion

                Kommentar

                • MrH
                  • October 2010
                  • 2825

                  du misslyckas ganska grovt med det.
                  för att informera så måste man komma med information, det du gör är att säga hur mycket du hatar dessa hundar. det visste vi redan.
                  kom med vettig information eller tillförlitliga fakta så kanske du får gehör för det du skriver.
                  MrH ---> 175L SA kub

                  Kommentar

                  • erikthur
                    • March 2004
                    • 9953

                    Du missförstår som vanligt situationen. Jag informerar om en händelse och sedan kommer de jag kallar rottkramarna in med sina vanliga argument, beskyllningar och provokationer och häckleri (som du gjorde alldeles nyss t ex). Ibland blir jag förbannad och besvarar dom inläggen. Så går det till.
                    Killies is a lifetime passion

                    Kommentar

                    • Inger H

                      • December 2008
                      • 11247

                      Ursprungligen postat av erikthur
                      Informera...
                      ...men du behöver inte informera - vi får all information via tidningar och TV, det behövs inger avskyvärd tråd för mer information!
                      Kan du inte starta en tråd om dina fiskar i stället?

                      Självklart känner väl alla normalt funtade människor empati för både barn och vuxna, som blir hundbiten - och kanske får men för livet. Vilken ras det än är, stor eller liten - så är det lika hemskt ändå!

                      /Inger
                      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                      Kommentar

                      • erikthur
                        • March 2004
                        • 9953

                        Nu förstår jag inte - varför skulle jag informera om mina fiskar när du påstår att du redan får all information via tidningar och TV.
                        Om du tycker tråden är avskyvärd som behöver du varken läsa eller skriva i den heller.
                        Killies is a lifetime passion

                        Kommentar

                        • Christer5

                          När det inte passar så hänvisas det till att man inte behöver läsa eller skriva i tråden !

                          Kommentar

                          • erikthur
                            • March 2004
                            • 9953

                            Garanterar - du behöver inte heller...
                            Killies is a lifetime passion

                            Kommentar

                            • Inger H

                              • December 2008
                              • 11247

                              Ursprungligen postat av erikthur
                              Nu förstår jag inte - varför skulle jag informera om mina fiskar när du påstår att du redan får all information via tidningar och TV.
                              Om du tycker tråden är avskyvärd som behöver du varken läsa eller skriva i den heller.
                              Nej, guuud va dum jag är - trodde i min enfald, att du var goldenmedlem därför att du har ett fiskintresse.

                              Hur man än vrider å vänder på sig - har man ändan därbak.

                              //Inger
                              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                              Kommentar

                              • Mumin
                                • October 2007
                                • 3837

                                Ursprungligen postat av erikthur
                                Djävla drös med inlägg sedan sist - och jag lovar att inte läsa genom allt. Och tänker heller inte besvara allt.
                                Här har vi killen som kan diskutera.....
                                Det är rätt övermaga att tro att vi andra behöver informeras, vi läser väl nyheter precis som du!
                                För mycket är inte nog!
                                Jag VILL ha en Elefantofon!!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...