Förbjud Rottweiler

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Henke_76
    • October 2012
    • 193

    Animaniac: Jag instämmer.

    Kommentar

    • erikthur
      • March 2004
      • 9953

      Och än en gång kunde inte animaniac hålla sej utan han måste in med ännu ett tämligen intetsägande kommentar.
      Vem är egentligen zoombien här.
      Killies is a lifetime passion

      Kommentar

      • SimonSaysBaka
        • August 2009
        • 788

        Nej nej, Tråden är mer som ett hamster hjul, den dör då och då, men helt plötsligt så slänger någon in en hamster där och då spinner den om samma sak om och om igen.
        Theres a fine line between "hobby" and "mental illness".

        Kommentar

        • Shepard

          • March 2003
          • 13992

          Ursprungligen postat av erikthur
          Och än en gång kunde inte animaniac hålla sej utan han måste in med ännu ett tämligen intetsägande kommentar.
          Vem är egentligen zoombien här.
          Du?
          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
          Min profil
          Mitt galleri

          Kommentar

          • erikthur
            • March 2004
            • 9953

            Fel svar igen
            Killies is a lifetime passion

            Kommentar

            • Shepard

              • March 2003
              • 13992

              Att det sägs intetsägande kommentarer i den här tråden är förresten inte så konstigt, eftersom det vettiga som kan sägas har sagts sisådär 100 gånger vid det här laget, och för döva öron för det mesta Därav min zombieliknelse, tråden bara hasar sig fram, utan egentligt mål, och stönar till lite då och då, som en zombie.
              "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
              Min profil
              Mitt galleri

              Kommentar

              • erikthur
                • March 2004
                • 9953

                kan inte låta bli den passningen - eller som en rotta....
                tada
                Killies is a lifetime passion

                Kommentar

                • åheim
                  • April 2006
                  • 13132

                  . . .
                  Viva Leo Buscaglia

                  Kommentar

                  • Erik...
                    • May 2006
                    • 1459

                    Ursprungligen postat av åheim
                    Jag tröttnar aldrig på att sprida sunt förnuft erikthur men man får välja till vem Du tycker jag vi alla håller käft och ägnar oss åt demokrati i tysthet och kanske även jag kan få ha mina åsikter ifred Och Rottweiler i din omgivning är nåt du kommer få leva med erikthur i vår demokratiska värld! ..ha

                    Sunt förnuft?

                    Du tycker att det är omgivningens sak att anpassa sig till de som har psykiskt instabila hundar bland folk. Det finns inget sunt eller förnuftigt i det.

                    Kommentar

                    • åheim
                      • April 2006
                      • 13132

                      . . .
                      Viva Leo Buscaglia

                      Kommentar

                      • Jesper Broman
                        • November 2012
                        • 3445

                        Ursprungligen postat av Erik...
                        Sunt förnuft?

                        Du tycker att det är omgivningens sak att anpassa sig till de som har psykiskt instabila hundar bland folk. Det finns inget sunt eller förnuftigt i det.
                        Kunde inte ha sagt det bättre själv!

                        Kommentar

                        • åheim
                          • April 2006
                          • 13132

                          Ursprungligen postat av Jesper Broman
                          Kunde inte ha sagt det bättre själv!
                          Ursprungligen postat av Erik...
                          Sunt förnuft?

                          Du tycker att det är omgivningens sak att anpassa sig till de som har psykiskt instabila hundar bland folk. Det finns inget sunt eller förnuftigt i det.
                          Om ni grabbar tycker det är ok att gå och stirra så ser ni ut så här Lika korkade ser ni också ut om det ni glor på är en hund http://www.youtube.com/watch?v=GLBCsWQbwJ0
                          Viva Leo Buscaglia

                          Kommentar

                          • Jesper Broman
                            • November 2012
                            • 3445

                            Fast det är väl ändå skillnad att gå och glo på varenda människa man möter eller om man vill ha koll på en stor opålitlig hund. Ska köpa en krokodil och springa runt med i koppel. Men nåde den som stirrar på den och blir biten, dom får skylla sig själva för det är ju inte krokodilens fel.

                            Kommentar

                            • SimonSaysBaka
                              • August 2009
                              • 788

                              Jaha nu får jag nog starta en ny tråd, Skall man Förbjud krokodiler? Så jävla less på krokodiler alltså!
                              Theres a fine line between "hobby" and "mental illness".

                              Kommentar

                              • åheim
                                • April 2006
                                • 13132

                                Ursprungligen postat av Jesper Broman
                                Fast det är väl ändå skillnad att gå och glo på varenda människa man möter eller om man vill ha koll på en stor opålitlig hund. Ska köpa en krokodil och springa runt med i koppel. Men nåde den som stirrar på den och blir biten, dom får skylla sig själva för det är ju inte krokodilens fel.
                                Du är verkligen ytterligheternas manDen kommer nog hinna käka upp dig innan nån hinner stirra på denDet är ju lite det här jag menar, sunt förnuft och varför kan man inte bjussa på det, att inte stirra menar jag. Det som gjorde mig uppmärksam på problemet första gången var när en orolig hund stod bunden utanför en butik. Förbi passerar en äldre herre varpå denna herre ställer sig 2 meter bort och med händerna på höfterna spänner han ögonen i hunden och blåstirrar, hunden som redan var orolig blev nu väldigt trängd. Varför och hur kan man tycka att det är brukligt ur nån aspekt överhuvudtag? Alla människor med SUNT FÖRNUFT handlar inte på det viset, så är det bara, det är ingenting att diskutera. Och är man rädd för en hund så är det absolut bäst att ingnorera och man kan ändå hålla koll på hunden med periferiseendet
                                Viva Leo Buscaglia

                                Kommentar

                                Arbetssätt...