Förbjud Rottweiler

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Katharina
    • December 2006
    • 4045

    Ursprungligen postat av Kramfors
    Så sant speciellt Rottweiler.
    Och ägarna är för tuffa för att plocka upp efter sina stora hundar.
    Nu när snön tina kommer det fram och inte är de stora högarna efter någon som är i Terrier storlek.

    När jag tänker efter så borde fler så kallad bruksraser förbjudas, på grund av att de förorenar.
    Terrierägare är stela gamla gubbar som inte klarar av att böja sig ner till marken och de är så rädda för ungdomar att de inte vågar gå från gården på kvällen utan låter sina terriers lätta sig vid lekparken på gården mellan husen.
    (gubben är rädd för alla ungdomar eftersom han har bråkat på ungdomarna under alla år så de hatar honom så mycket att han är rädd för att de står och väntar på honom)
    Var det Rottisar eller fördomar vi pratade om???
    Senast redigerad av Katharina; 12 March 2008, 13:38.
    Ha dé bäst... Tina

    Kommentar

    • qenzo
      • February 2005
      • 1747

      Ursprungligen postat av Kramfors
      Så sant speciellt Rottweiler.
      Och ägarna är för tuffa för att plocka upp efter sina stora hundar.
      Nu när snön tina kommer det fram och inte är de stora högarna efter någon som är i Terrier storlek.

      När jag tänker efter så borde fler så kallad bruksraser förbjudas, på grund av att de förorenar.
      Men... Jag trodde ju att man som ansvarsfull hundägare plockade upp skiten efter sig. Eller spelar det ingen roll så länge det är en onödig golvmopp som dyngt?

      Edit:
      Och förorenar Brukshundar? Bland de enda hundraser som gör nån jävla nytta för Sverige öht bortsett från Labben då, som ju faktiskt är större än en tuss... så... de blinda får väl börja införskaffa i "vavvor".
      De skiter dessutom himla små högar.
      Senast redigerad av qenzo; 12 March 2008, 13:49. Anledning: Tillägg
      Var det meningen att du skulle ta åt dig personligen?

      Kommentar

      • Raketforskaren
        • March 2006
        • 170

        Ursprungligen postat av Katharina


        Härmed utnämner vi dig till segrare i denna tunering. Vi vill tacka alla som har deltagit och kämpat om äran men "Raketforskaren" är den solklara segraren!!!
        Hipp hipp..
        Jag som inte ens visste att det var en tävling.

        Kommentar

        • Raketforskaren
          • March 2006
          • 170

          Ursprungligen postat av Kramfors
          ...
          Nu när snön tina kommer det fram och inte är de stora högarna efter någon som är i Terrier storlek.

          När jag tänker efter så borde fler så kallad bruksraser förbjudas, på grund av att de förorenar.
          Det där är ju fördjävligt. Kanske inte så mycket att de gör sina behov, men att de sen låter bli att plocka upp efter sig. De har blivit så jäkla bekväma och bortskämda de där byrackorna. De kan varken utfodra, eller rasta, sig själva, och nu vill de dessutom ha hjälp, av husse/matte, med att plocka upp sina exkrementer.

          Det kan ju inte vara meningen att människan skall behöva ta ansvar för allt djävulskap som hundarna hittar på. Jag är helt på din sida Kramfors! Ställ hundarna till svars för sina handlingar, så kanske vi kommer tillrätta med problemet.

          Kommentar

          • Koksalt
            • November 2007
            • 498

            Ursprungligen postat av Raketforskaren
            Det där är ju fördjävligt. Kanske inte så mycket att de gör sina behov, men att de sen låter bli att plocka upp efter sig. De har blivit så jäkla bekväma och bortskämda de där byrackorna. De kan varken utfodra, eller rasta, sig själva, och nu vill de dessutom ha hjälp, av husse/matte, med att plocka upp sina exkrementer.

            Det kan ju inte vara meningen att människan skall behöva ta ansvar för allt djävulskap som hundarna hittar på. Jag är helt på din sida Kramfors! Ställ hundarna till svars för sina handlingar, så kanske vi kommer tillrätta med problemet.
            http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1738124

            Kommentar

            • erikthur
              • March 2004
              • 9953

              Ursprungligen postat av Koksalt
              Nu ska JAG sluta skriva i denna tråd, men med reservation för att det kanske skrivs ett inlägg som jag känner att jag vill kommentera och därmed kommer att skriva igen.
              Ursprungligen postat av Koksalt
              Ser man på han kom tillbaka med ett uttömmande inlägg

              Kunde inte låta bli här heller...
              Killies is a lifetime passion

              Kommentar

              • Nitra98
                • June 2005
                • 1987

                Ursprungligen postat av erikthur
                Ser man på han kom tillbaka med ett uttömmande inlägg

                Kunde inte låta bli här heller...
                Det börjar bli många oseriösa inlägg från en som säger sig bli sur över oseriösa inlägg...
                Min zoon

                Kommentar

                • Koksalt
                  • November 2007
                  • 498

                  Ursprungligen postat av Nitra98
                  Det börjar bli många oseriösa inlägg från en som säger sig bli sur över oseriösa inlägg...
                  Jag fortsätter väl svara eftersom jag tycker att det är min rättighet...

                  Jag hoppas att det var ett ironiskt inlägg annars så... Ja du vet.. indianer, kanot, inte hemma... osv..
                  http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1738124

                  Kommentar

                  • Nitra98
                    • June 2005
                    • 1987

                    Ursprungligen postat av Nitra98
                    Det börjar bli många oseriösa inlägg från en som säger sig bli sur över oseriösa inlägg...
                    Ursprungligen postat av Koksalt
                    Jag fortsätter väl svara eftersom jag tycker att det är min rättighet...

                    Jag hoppas att det var ett ironiskt inlägg annars så... Ja du vet.. indianer, kanot, inte hemma... osv..
                    Mitt inlägg var menat åt Erikthur som sagt sig bli sur över oseriösa inlägg men själv skriver mest såna nu! Var absolut inte menat åt dig!
                    Min zoon

                    Kommentar

                    • Koksalt
                      • November 2007
                      • 498

                      Ursprungligen postat av Nitra98
                      Mitt inlägg var menat åt Erikthur som sagt sig bli sur över oseriösa inlägg men själv skriver mest såna nu! Var absolut inte menat åt dig!
                      Jag var lite otydlig... Men jag syftade faktiskt på hans inlägg också
                      http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1738124

                      Kommentar

                      • Nitra98
                        • June 2005
                        • 1987

                        Ok, jo jag var ironisk, trodde smileyn klargjorde det... My mistake!
                        Min zoon

                        Kommentar

                        • Shepard

                          • March 2003
                          • 13992

                          Tja, alla indianerna är inte i stallet, och inga hästar kvar i kanoten... Eller hur var det nu

                          För övrigt är det väl ingen mening med att göra seriösa inlägg i den här tråden längre, eftersom den aldrig har varit seriös, och definitivt inte har varit det de senaste sidorna, med krigande rottisar, citeringar av halva meningar för att få fram en helt annan betydelse som passar honom, och så vidare. Tråden är full av så´nt. Och eftersom tråden aldrig verkar bli låst, om han kan tramsa så kan väl vi?
                          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                          Min profil
                          Mitt galleri

                          Kommentar

                          • Katharina
                            • December 2006
                            • 4045

                            Ha ha.. Det här är den roligasta tråden på Zoopet, tycker jag.. Helt galen..
                            Ha dé bäst... Tina

                            Kommentar

                            • Dysnomia
                              • April 2004
                              • 1692

                              Rolig vette fan.. Blir mest mörkrädd...
                              Skånetös i Dalarna
                              MIN ZOON!

                              Kommentar

                              • erikthur
                                • March 2004
                                • 9953

                                Javisst Micke -tramsat har du visat att du behärskar ganska bra.
                                Killies is a lifetime passion

                                Kommentar

                                Arbetssätt...