Förbjud Rottweiler
Kollaps
X
-
-
Man behöver ingen hunderfarenhet för att förstå vad den här tråden handlar om, eftersom den egentligen inte handlar om hundar"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Även om trådskaparen tycker att alla rottisar är livsfarliga, och även om de kan vara det, i fel händer, liksom alla stora hundar.
"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Det var bara ett "fåtal" som fösvarade judarna under andra världskriget rent öppet... men i det tysta var det långt många fler som ville försvara men som inte vågade på grund av dödshotet från nazismen... Inse nu Kramfors... alla har rätt att leva... även du./Patrik
I Sverige är tryckfriheten en grundlagsskyddad rättighet som regleras i tryckfrihetsförordningen.Kommentar
-
Öppna ögonen Kramfors..
Bara du och Erikthur vill förbjuda Rottweiler och om du gämför det med tittarsiffrorna på denna tråden e det inte såå många som håller med er.
Men jag tror att ni oxå har jättekul åt denna tråden och skriver dessa inlägg med ett leende på läpparna som alla andra.
Kunde lika gärna handlat om något annat för det är reaktionen ni är ute efter. Eller??Kommentar
-
Hälsningar, Tomas!
"Om en svart katt korsar din väg så betyder det att djuret är påväg någonstans."Kommentar
-
Kommentar
-
Det här med hundar är otroligt het potatis.När det gäller rothweiler så är det en utpräglad vakthund väldigt svår att få ur detta ur dom men med fast hand och bra fostran en bra familje hund även om vakt instinkten är stor hos vissa individer.
Men blandras hundar så kallade pittbullar har jag svårt att förstå att människor samlar alla dåliga egenskaper i en och samma individ det är grymt mot hunden.
Och som sagt dom som skaffar dessa hundar är ofta kriminella element så säga vad man vill om blandraser så finns drt mycket mer lyckade sorter som blir bra famlje medlemmar.
Men lägg gärna ner lite tid att begrensa smällandet som varje år kostar oss både lidande hos våra djur och människor och som kostar oss skattebetalare mångmiljonbellop pga av barns och vuxnas oförstånd.. smällarupproret...Kommentar
Kommentar