Förbjud Rottweiler

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • qenzo
    • February 2005
    • 1747

    Ursprungligen postat av Kramfors
    Soldater krigar, jag tror inte att alla krig i värden är av försvarmakten utan krigsmakt.
    Men seeeer du inte vad det står???
    Du får ju kalla Försvarsmakten vad du vill, men ska du tom börja ifrågasätta namnbytet gjort av Regeringen nu?
    Var det meningen att du skulle ta åt dig personligen?

    Kommentar

    • qenzo
      • February 2005
      • 1747

      Ursprungligen postat av Scandi
      Varför snackar folk fortfarande med den här kramforsidioten?
      Det sista man ger upp är hoppet.
      I detta fall att få Kramfors att inse, att gropen han gräver under sig själv blir djupare och djupare.

      Och idiot... Nja antingen så kan det inte gå in, det andra säger, eller så är svaren noga avvägda för att få arga och upprörda människor.
      Var det meningen att du skulle ta åt dig personligen?

      Kommentar

      • qenzo
        • February 2005
        • 1747

        Ursprungligen postat av Ramnissan
        Aha, så det blir världsfred om man förbjuder Rottweiler. Du har stora förhoppningar du Kramfors..
        Tja... kanske det blir fred om rottisarna försvinner. Men den här tråden börjar ju verkligen ge insikt i hur en del KRIG startar.
        Var det meningen att du skulle ta åt dig personligen?

        Kommentar

        • Kramfors
          • January 2003
          • 7265

          Ursprungligen postat av Ramnissan
          Aha, så det blir världsfred om man förbjuder Rottweiler. Du har stora förhoppningar du Kramfors..
          Rottweiler var tydligen viktig för krigsmakten(försvarsmakten?)
          http://www.kramforskoi.com/

          Kommentar

          • Ramnissan
            • October 2007
            • 514

            Ursprungligen postat av Kramfors
            Rottweiler var tydligen viktig för krigsmakten(försvarsmakten?)
            Rottweilern är viktig för att det är en bra bruksras..

            Kommentar

            • Katharina
              • December 2006
              • 4045

              Ursprungligen postat av qenzo
              Tja... kanske det blir fred om rottisarna försvinner. Men den här tråden börjar ju verkligen ge insikt i hur en del KRIG startar.
              Ha dé bäst... Tina

              Kommentar

              • Shepard

                • March 2003
                • 13992

                Ursprungligen postat av Kramfors
                Ja en vänsterpartist hatar när unga soldater, civila, barn, kvinnor, och män slaktas i krig.
                Så påstå inte att Rottweiler skapar fred i värden.
                Jaha, så nu får Rottweilern skulden för att det är krig i världen också Vad ska han ge den skulden för härnäst, svälten i Afrika? Kan ingen här se att han vare sig kan eller vill resonera som folk?

                Lås den här tråden, med dubbla kodlås, som inte ens MacGyver skulle lyckas knäcka!
                Senast redigerad av Shepard; 11 March 2008, 17:57.
                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                Min profil
                Mitt galleri

                Kommentar

                • erikthur
                  • March 2004
                  • 9953

                  Som ett kuriosum kan påpekas att mer än 4% av Micke_A:s inlägg har just gjorts i den här tråden.
                  Killies is a lifetime passion

                  Kommentar

                  • Freakmange
                    • January 2006
                    • 319

                    tycker verkligen med att det är dax att låsa tråden,leder defenitivt inte till något mera vettigt. bara upprepningar mot en människa som ABSOLUT inte kommer att ändra vad han tycker och massa andra smågliringar om hur ofta och hur många inlägg personer har gjort i tråden. Förstår inte vad det har med tråden att göra. Jag vet vad jag kan om min rottis och hur han funkar...likaså att kramfors kan om sin hund,sen har vi inte samma uppfattningar om raser...men då får det väl vara så. han gillar inte min ras och jag har ganska svårt för dom flesta terrier.
                    Shovel Power

                    Kommentar

                    • Katharina
                      • December 2006
                      • 4045

                      Jag fattar inte varför alla tjatar om att låsa trådar??? Det övergår mitt förstånd! Det är väl bara att låta bli att läsa eller låta bli att svara! Ska ingenting få finnas som man inte gillar själv??? Så länge ingen blir förolämpad eller så iaf... Ärligt talat så är ni tjatiga som ett gäng gamla tanter om att låsa trådar.... Lr gamla gubbar kanske.. känns som om det är mansdominerat detta faktum här på Zoopet..
                      Ha dé bäst... Tina

                      Kommentar

                      • Ramnissan
                        • October 2007
                        • 514

                        Ursprungligen postat av erikthur
                        Som ett kuriosum kan påpekas att mer än 4% av Micke_A:s inlägg har just gjorts i den här tråden.
                        Det är väl bra, han kämpar på alltså..

                        Kommentar

                        • Ramnissan
                          • October 2007
                          • 514

                          Ursprungligen postat av Katharina
                          Jag fattar inte varför alla tjatar om att låsa trådar??? Det övergår mitt förstånd! Det är väl bara att låta bli att läsa eller låta bli att svara! Ska ingenting få finnas som man inte gillar själv??? Så länge ingen blir förolämpad eller så iaf... Ärligt talat så är ni tjatiga som ett gäng gamla tanter om att låsa trådar.... Lr gamla gubbar kanske.. känns som om det är mansdominerat detta faktum här på Zoopet..

                          Kommentar

                          • Shepard

                            • March 2003
                            • 13992

                            Ursprungligen postat av erikthur
                            Som ett kuriosum kan påpekas att mer än 4% av Micke_A:s inlägg har just gjorts i den här tråden.
                            Jaha? Alltså har ca 96% av mina inlägg gjorts i andra trådar. Än se´n?

                            Det luktar... hmm... det luktar grävli... nej, räv... nej, inte räv heller... det luktar... sniff... det luktar TROLL!!! "VOV VOV VOV!!!"
                            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                            Min profil
                            Mitt galleri

                            Kommentar

                            • erikthur
                              • March 2004
                              • 9953

                              Ursprungligen postat av Micke_A
                              Jaha? Alltså har ca 96% av mina inlägg gjorts i andra trådar. Än se´n?

                              Det luktar... hmm... det luktar grävli... nej, räv... nej, inte räv heller... det luktar... sniff... det luktar TROLL!!! "VOV VOV VOV!!!"
                              Om något är trolling så är väl just detta...
                              Killies is a lifetime passion

                              Kommentar

                              • Shepard

                                • March 2003
                                • 13992

                                Ursprungligen postat av Katharina
                                Jag fattar inte varför alla tjatar om att låsa trådar??? Det övergår mitt förstånd! Det är väl bara att låta bli att läsa eller låta bli att svara! Ska ingenting få finnas som man inte gillar själv??? Så länge ingen blir förolämpad eller så iaf... Ärligt talat så är ni tjatiga som ett gäng gamla tanter om att låsa trådar.... Lr gamla gubbar kanske.. känns som om det är mansdominerat detta faktum här på Zoopet..
                                Så länge ingen blir förolämpad? Som ungefär alla Rottweilerägare som har yttrat sig i tråden? Tråden är ett påhopp på dem. Jag har för mig om att en forumregel är att man ska låta bli att provocera, och skriva saker bara för att göra andra människor irriterade, utan att man har nå´t vettigt att komma med, och om jag får säga min mening, så är jag rätt säker på att det är just det som varit trådskaparens avsikt, han har i alla fall tydligt visat att han inte är intresserad av nå´n konstruktiv diskussion, alltså retar han upp folk i onödan, och uppenbarligen för sitt nöjes skull (troll), alltså har jag en känsla av att tråden bryter mot åtminstone en regel som brukar gälla på forum.¨

                                Hans senaste inlägg där han antyder att Rottweilers skapar krig i världen visar ju tydligt nivån på tråden. Lås den, eller för den till humorkategorin, för den är inte seriös, och har aldrig varit. Den har hur som helst inget med hundar att göra.
                                Senast redigerad av Shepard; 11 March 2008, 18:31.
                                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                                Min profil
                                Mitt galleri

                                Kommentar

                                Arbetssätt...