Allmänt Skitsnack, OT OT OT

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • karrokaja
    • March 2006
    • 5388

    Nej! det va fan inte schysst! Men man ska inte lägga ner energi på såna rötägg!
    Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
    kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
    Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
    I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

    Kommentar

    • kryddan803
      • July 2011
      • 241

      Ursprungligen postat av ansjo
      Fy vad trött jag blir. Varför kan inte folk ha lite vanligt hyffs längre?
      Jag erbjöd mig att skicka ett par olika sorters mossa till en person gratis, och den personen behövde inte ens betala för frakten. Vad får man för det? Inte ens ett tack, eller att brevet har kommit välbehållet fram har jag fått höra, är det juste gjort?
      Nä, den här personen borde skämmas och skaffa lite folkvett, det var sista gången jag gjorde något gratis där iaf, FY!
      Vilka otacksamma personer det finns! De ska som du sa skämmas!

      Kommentar

      • VisualDarkness
        • February 2010
        • 7417

        Ursprungligen postat av ansjo
        Fy vad trött jag blir. Varför kan inte folk ha lite vanligt hyffs längre?
        Jag erbjöd mig att skicka ett par olika sorters mossa till en person gratis, och den personen behövde inte ens betala för frakten. Vad får man för det? Inte ens ett tack, eller att brevet har kommit välbehållet fram har jag fått höra, är det juste gjort?
        Nä, den här personen borde skämmas och skaffa lite folkvett, det var sista gången jag gjorde något gratis där iaf, FY!
        Jag? Fasen att jag tydligen inte skrivit alls nu när jag kollade PM.

        Jag vet att jag komponerade ihop ett meddelande som även innehöll en fråga om du märkt någon skillnad på mossorna ur tillväxtsynpunkt och att jag skulle ta bilder när jag bundit, men det måste ha fastnat någonstans. Mellan min hjärna och skicka-knappen? Sanningen är den att jag inte ens bundit fast den än då jag inte orkat/hunnit mellan allt jobb och stök jag haft men tänkte fixa det idag. Jag har alltid, såvitt jag kan minnas, meddelat avsändaren om hur transporten gick och skickat ett tack så jag vet inte hur detta gått till.

        Ber tusentals gånger om ursäkt, massvis av tack och ska försöka återgälda förtroendet på något sätt ( jag kan klura ut något)!

        // Suringen utan någon form av hyfs, eller var det minne?

        Ursprungligen postat av karrokaja
        Nej! det va fan inte schysst! Men man ska inte lägga ner energi på såna rötägg!
        Ursprungligen postat av kryddan803
        Vilka otacksamma personer det finns! De ska som du sa skämmas!
        180l Sällskap:
        http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
        60l Asien:
        http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

        Kommentar

        • kryddan803
          • July 2011
          • 241

          Ursprungligen postat av VisualDarkness
          Jag? Fasen att jag tydligen inte skrivit alls nu när jag kollade PM.

          Jag vet att jag komponerade ihop ett meddelande som även innehöll en fråga om du märkt någon skillnad på mossorna ur tillväxtsynpunkt och att jag skulle ta bilder när jag bundit, men det måste ha fastnat någonstans. Mellan min hjärna och skicka-knappen? Sanningen är den att jag inte ens bundit fast den än då jag inte orkat/hunnit mellan allt jobb och stök jag haft men tänkte fixa det idag. Jag har alltid, såvitt jag kan minnas, meddelat avsändaren om hur transporten gick och skickat ett tack så jag vet inte hur detta gått till.

          Ber tusentals gånger om ursäkt, massvis av tack och ska försöka återgälda förtroendet på något sätt ( jag kan klura ut något)!

          // Suringen utan någon form av hyfs, eller var det minne?




          Haha jasså, det var så det va? :P Då har vi ju rett ut det...!

          Kommentar

          • VisualDarkness
            • February 2010
            • 7417

            Jag känner att denna vecka verkligen varit skit. Inget dåligt har hänt, snarare mest bra saker, men jag känner mig bara sliten ända ut i tåspetsarna. Nåstan varje dag har man varit smått yr och haft huvudvärk så istället för att njuta har jag legat i sängen utan att bli utvilad.

            Får man ta semester och sova en vecka?
            180l Sällskap:
            http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
            60l Asien:
            http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

            Kommentar

            • Joacim
              • December 2003
              • 964

              Det märks att det är sommarlov och att vissa yngel inte har något att göra. Tänk på det när hamnar i en tråd där det finns en ny medlem som på alla sätt bara verkar irritera er
              Det finns 10 sorters människor här på jorden.
              De som förstår binära tal och de som inte gör det.

              Kommentar

              • ansjo
                • November 2005
                • 29967

                Ynglet på 21 år menar du?
                /Anders

                Medlem i NCS - givetvis!

                Kommentar

                • Joacim
                  • December 2003
                  • 964

                  Alla kan vi vara 21 på ett forum där ingen träffat oss
                  Det finns 10 sorters människor här på jorden.
                  De som förstår binära tal och de som inte gör det.

                  Kommentar

                  • ansjo
                    • November 2005
                    • 29967

                    Varför inte skriva i tråden då istället?
                    /Anders

                    Medlem i NCS - givetvis!

                    Kommentar

                    • freddi36
                      • December 2010
                      • 2882

                      såg en kul sak idag. en väldigt tam liten iller.
                      den låg och såg ut till att ha tråkigt så när jag gick förbi så blev den väldigt nyfiken. den satt ungefär 3 meter bort och tittade på mig. sen efter en stund så la den sig ner och började tvätta sig och klia sig. helt orädd
                      när den låg ner så såg den ut som en långhårig kattsvans med en extra liten svas på

                      det var iochförsig i hamnen där det är mycket folk hela tiden så det är nog inte så konstigt att den inte var rädd

                      Kommentar

                      • Miliimli
                        • March 2010
                        • 2457

                        Tycker synd om min otursdrabbade lillasyster! Hon började sommarlovet med bruten handled och armen gipsad i 6 veckor, och nu cyklar hon omkull och slår upp ett djupt sår i knät ända in till benet och knäleden... Det var ingen vacker syn alls som mötte mor och mig när vi hämtade henne för att köra henne till akuten. Tror jag aldrig sett någon ha så ont, och det blev ju inte bättre av att behöva köra först till en akutmottagning för att där skeppas vidare till nästa. 8 h hann det gå innan en kirurg kunde komma och karva ut en hel del söndertrasat kött ur knät, samt försöka få bort så mycket grus som möjligt (vilket inte lyckades så bra) och sedan sy ihop det hela och röntga för säkerhets skull. Inga benbrott som tur var, men hon får allt få på kryckor ett bra tag nu....

                        Kommentar

                        • VisualDarkness
                          • February 2010
                          • 7417

                          Jag hittade en halvrutten "gråsugga" i snäck-/mossodlingsvasen, var kommer den ifrån? :S
                          180l Sällskap:
                          http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
                          60l Asien:
                          http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

                          Kommentar

                          • eriahl
                            • April 2004
                            • 5681

                            Ska köpa ny cykel åt sonen. Var in på en affär igår och en trevlig kille kommer och börjar hjälpa oss med lämplig cykel. Står mellan 3st men priset står inte på den sonen fastnat för. Killen ska gå och kolla upp priset men efter bara några meter är det andra som frågar något. Han svarar men fortsätter sen att prata med dom och struntar i/glömmer oss totalt. Om han lyckas glömma oss på några meter är starkt jobbat. Efter en stund gick vi och kan inte påstå att humöret var på topp. Finns ett par till affärer som vi hoppas har liknande cykel. Funderar på att gå till "trevliga" killen och fråga efter priset följt av en liten antydan om vad vi tyckte om bemötandet. Sen nämna att vi köpt cyklar på annan affär ist. Behöver en cykel själv oxå. Vi är ena elaka j*vlar. Men när bra service blir usel lika snabbt som att säga guppy blir iaf vi besvikna.
                            "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

                            Kommentar

                            • VisualDarkness
                              • February 2010
                              • 7417

                              Jag vill spela innebandy igen men vet inte hur jag ska bära mig åt, ibland är livet elakt.
                              180l Sällskap:
                              http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
                              60l Asien:
                              http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

                              Kommentar

                              • karrokaja
                                • March 2006
                                • 5388

                                nu ska vi se...
                                3 km till jobbet, så det är 6 km tur och retur.
                                Sen en långpromenad på 8 km. 1,4 mil har jag gått idag.
                                Är jag inte ganska duktig??
                                Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                                kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                                Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                                I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                                Kommentar

                                Arbetssätt...