Allmänt Skitsnack, OT OT OT

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • eriahl
    • April 2004
    • 5681

    Dax igen att slänga pengar på bilj*veln. Katalysatorn är det som måste bytas nu snart så man inte blir stående. Sommar och semester på väg men oxå 8450:- på väg men bort.
    Så håll ögonen öppna för annonsen: Bil bytes mot peruk. (Vi har slitit våra hår över bilj*veln nu). Men den går utan problem och spinner som en nöjd katt
    "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

    Kommentar

    • fremar
      • August 2003
      • 1287

      Så nu har jag skaffat mig en sån där surfplatta så då har jag zoopet i mobilen, datorn och surfplatta.

      Kommentar

      • PiaJo

        • August 2009
        • 13001

        Nuuu ärrrr det dax för frreedagsssMYS!


        Lite vin och mat ute i fina vädert gör att man är på topp!!
        /PIA

        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

        Kommentar

        • Miliimli
          • March 2010
          • 2457

          Bänkar sig med chipspåse och bra (?) bok, lyssnar på svärföräldrarna som diskar och bakar i köket, sambon pynjar på med något i sitt gamla rum och jag är sådär lagom trött och nöjd efter den första arbetsdagen.

          Kommentar

          • eriahl
            • April 2004
            • 5681

            Jaha. Canadensaren/kanoten har tydligen blivit lite söndertryckt vid relingen på båda sidor vid mitten ungefär. Har inte sett själva än men har ju varit lite snötyngd så jippiså kul.
            Canon Powershot A2000IS har en pekskärm enligt frugan. Hon kollade lite på den idag och skulle radera dom bilderna. När texten kom så inte bara tryckte hon utan försökte även scrolla på skärmen. Klart mobilskadad
            "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

            Kommentar

            • VisualDarkness
              • February 2010
              • 7417

              Ursprungligen postat av eriahl
              Jaha. Canadensaren/kanoten har tydligen blivit lite söndertryckt vid relingen på båda sidor vid mitten ungefär. Har inte sett själva än men har ju varit lite snötyngd så jippiså kul.
              Canon Powershot A2000IS har en pekskärm enligt frugan. Hon kollade lite på den idag och skulle radera dom bilderna. När texten kom så inte bara tryckte hon utan försökte även scrolla på skärmen. Klart mobilskadad
              Likadan kamera som jag har! Vad har hon för specialversion?
              180l Sällskap:
              http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
              60l Asien:
              http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

              Kommentar

              • VisualDarkness
                • February 2010
                • 7417

                Vad ska man göra för att lyckas bli av med konsertbiljetter? Efter snart (ca) 300 ångrade/kraschade köp av Roger Waters-biljetter imorgon sitter man kvar här med överblivna. Blir att sälja överblivna på plats....
                180l Sällskap:
                http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
                60l Asien:
                http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

                Kommentar

                • karrokaja
                  • March 2006
                  • 5388

                  fick uppgiften att scanna in en massa GAMLA negativ från våran barndom.
                  Syrran hade allt men hon har inte tid då hon ar ungar och detta projekt tar ett tag

                  Hittade bland annat en massa bilder som farsan tagit på mej när jag ligger på sjukhuset.
                  Jag föll av en häst när jag var 10 år och bröt benet strax ovanför knäet.
                  Fick ha gips i 2 månader, från övre låret till fotleden plus en massa spikar och grejer, en upplevelse må jag säga.

                  Hittade en bild som var ganska fin, fotografimässigt asså

                  Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_00035.jpg
Visningar: 1
Storlek: 75,1 KB
ID: 2133462
                  Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                  kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                  Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                  I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                  Kommentar

                  • eriahl
                    • April 2004
                    • 5681

                    Nu får ni hålla tummarna för att ett stycke kanin på rymmen hittar hem igen. Sen imorse större delen av dagen i vår trädgård och bland annat klippt gräsmattan. Sätter upp, alltihop skitintressant info, lapp vid affären oxå strax.
                    Stort tack för gräsklippandet kaninen!
                    Pigg, alert och orädd så ger inget sjukt eller flyktbenäget intryck som en vildkanin. Inte naturfärgad åtminstone.
                    "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

                    Kommentar

                    • VisualDarkness
                      • February 2010
                      • 7417

                      Sitter och försöker lära mig reglerna till Munchkin igen då jag köpte mina första egna set i Stockholm.
                      180l Sällskap:
                      http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
                      60l Asien:
                      http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

                      Kommentar

                      • VisualDarkness
                        • February 2010
                        • 7417

                        Ursprungligen postat av karrokaja
                        fick uppgiften att scanna in en massa GAMLA negativ från våran barndom.
                        Syrran hade allt men hon har inte tid då hon ar ungar och detta projekt tar ett tag

                        Hittade bland annat en massa bilder som farsan tagit på mej när jag ligger på sjukhuset.
                        Jag föll av en häst när jag var 10 år och bröt benet strax ovanför knäet.
                        Fick ha gips i 2 månader, från övre låret till fotleden plus en massa spikar och grejer, en upplevelse må jag säga.

                        Hittade en bild som var ganska fin, fotografimässigt asså

                        [ATTACH=CONFIG]44579[/ATTACH]
                        Föresten, vilket vackert foto karro! Värdigt en vernissage.
                        180l Sällskap:
                        http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
                        60l Asien:
                        http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

                        Kommentar

                        • karrokaja
                          • March 2006
                          • 5388

                          ja det tycker jag också! farsan är jävligt duktig på foto, han borde verkligen göra nåt med det.
                          Men istället jobbar han på nån jävla skrot ute i tjotahejti... hans sura äpple
                          Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                          kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                          Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                          I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                          Kommentar

                          • VisualDarkness
                            • February 2010
                            • 7417

                            JORDBÄVNING!
                            ....eller snarare så skakar hela rummet av att de jobbar med att lägga ny garageuppfart utanför väggen.

                            Helt otroligt at fiskarna verkar så obererörda med tanke på att det till och från vibrerar så utan på karen krusar lite och fullständigt dånar.
                            180l Sällskap:
                            http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
                            60l Asien:
                            http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

                            Kommentar

                            • Miliimli
                              • March 2010
                              • 2457

                              Hoh! Hinner knappt andas nu för tiden känns det som! Har jobbat till 6 om kvällarna, sedan snabbt kasta i sig en matbit och sedan iväg och hjälpa en vän som startar egen salong samtidigt som jag ska hinna fixa hemsida, tidningsannons och presentkort åt samma vän.
                              Har känt mig som en extremt dålig akvarieägare de senaste två veckorna. Idag hann jag äntligen med lite välbehövliga vattenbyten och liknande, men jag kan knappt minnas när jag senast hade tid att bara sitta och titta på firrarna...

                              Hade ju hoppats det skulle bli mindre stressigt nu efter att skolan tog slut för sommaren.

                              Kommentar

                              • 0422
                                • August 2007
                                • 644

                                Idag flyttade den här sötnosen in hos mig <3 Den skuttar numera under namnet Boeing, och räddades av en vän från vanskötsel. Ingen aning om kön, ålder, eller något alls egentligen, och ska ta reda på det hos veterinären på fredag.

                                Jag hade kaniner för 5-10 år sedan, och då var det två stycken som var syskon. Jag funderar lite på att skaffa en kompis åt Boeing, men då lutar det åt ett marsvin. Kan dock inte riktigt bestämma mig för om det "behövs" då jag gärna har med Boeing i köket när jag lagar mat, i sängen när jag ligger och läser, vid datorn när jag spelar, etc. Så det sociala räcker kanske?

                                Hur som, jag är helt förälskad i den lilla krabaten

                                Klicka på bilden för större version

Namn: 241202_10150186409790967_737560966_7181129_943060_o.jpg
Visningar: 1
Storlek: 105,0 KB
ID: 2133611
                                - MAKE LOVE NOT LANDFILL -

                                Kommentar

                                Arbetssätt...